قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
فضاسازی رسانه های غربی درباره رزمایش ولایت 95؛

موشک هسته ای ایران با موفقیت آزمایش شد!

«با وجود اظهارات تند دولت ترامپ ایران موشک های هسته ای خود را آزمایش کرد…»

بازخبر / پایگاه انگلیسی اکسپرس (Express) با انتشار گزارشی به انعکاس مغرضانه رزمایش “ولایت ۹۵” و فضاسازی علیه ایران به این بهانه پرداخته است.

اکسپرس گزارش خود را تحت عنوان “با وجود اظهارات تند دولت ترامپ ایران موشک های هسته ای خود را آزمایش کرد” منتشر کرده است.

این در حالی است که حتی رسانه های معاند صهیونیستی نیز چنین ادعایی در رابطه با موشک های آزمایش شده در این رزمایش نکرده اند و حتی عنوان کرده اند که موشک های آزمایش شده در این رزمایش مخالف با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت نبوده است.

روزنامه صهیونیستی “تایمز اسرائیل” (Times of Israel) با انتشار گزارشی در این رابطه عنوان کرده است: «آزمایش موشک های کروز از جمله موشک نصیر که ایران در رزمایش ولایت ۹۵ آزمایش کرده است، مخالف قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت که پس از توافق هسته ای تصویب شده، نیست؛ با این حال به احتمال زیاد این آزمایش نیز در آمریکا و اسرائیل به عنوان یک مانور تهاجمی از سوی تهران برای توسعه برنامه موشکی دیده می شود.»

پسندیدم(18)نپسندیدم(3)

2 نظر برای “موشک هسته ای ایران با موفقیت آزمایش شد!”

  1. امید گفت:

    حکومت ایران آدم بشو نیست-اگر دنیا،غرب وآمریکا میتونند این لکه ننگ رابردارند،نمیتونندکل تحریمها را بدون منت برداریدتاخوده مردم بتوانند(حکومت فساد،خودکامگی،لواط وزنا،خودیهای امتیازی،غارتگرها،جنگ افروز،مداخله جو،انحصارطلب،شعاری،حراف،فحاش،بی عدالت،تبعیضگر...)نابودومحوکنند

    پسندیدم(52)نپسندیدم(73)
    1. محمد گفت:

      خخخخخخخ
      کدوم وری هستی داداش؟!

      پسندیدم(22)نپسندیدم(5)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *