قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

خیابان های مرکز هرمزگان نورانی می شود؛ احداث سه عدد تونل نور در بندرعباس

شهردار منطقه دوبندرعباس ازطراحی و اجرای سه عدد تونل نور در سطح منطقه دو شهری خبر داد و گفت: به منظور زیباسازی فضای ساحل و مبلمان شهری و استفاده از عناصری چون نور و رنگ در خلق مناظر زیبا و چشم نواز، این شهرداری اقدام به طراحی و اجراء این تونل های نور کرد.

باز خبر, منطقه خلیج فارس، مهدی رنجبر  در جمع خبرنگاران با اشاره به تاثیرات مثبت طرحی المانها ی زیبا و متناسب با فرهنگ و اقلیم شهر، تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های بعمل آمده این تونل‌های نور در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهند رسید.

شهردار منطقه دو خاطرنشان کرد: دو عدداز این تونلهای نوربه طول ۱۶۰متر در بلوار ساحلی پشت فرمانداری و یک عدد دیگر بطول ۸۰متر در باغ گل‌ها واقع در بوستان شهید دباغیان نصب و اجراء می شود.

وی با بیان اینکه سازه های اصلی از جنس فلز است، عنوان کرد: در رنگ آمیزی نیز از رنگ‌های اپوکسی که در مقابل رسوبات و سولفاته شدن در اثر مجاورت با دریا مقاوم هستند استفاده شده است.

رنجبری خاطر نشان کرد: نورپردازی بدنه این سازه ها از طریق دستگاه  ARMهدایت شده و نورپردازی های جذاب و زیبایی را در شب های ساحل ایجاد می کند.

این مقام مسئول در خصوص  هزینه  اجراء این پروژه اظهار کرد: برای اجراء این پروژه اعتباری بیش از  یک میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *