دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران

دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی در بندرعباس کلید می خورد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از انتشار فهرست اجراهای دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی خبر داد.

باز خبر, منطقه خلیج فارس، علیرضا درویش نژاد در جمع خبرنگاران گفت: دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی ١٣ الی ١۶ آذرماه در بندرعباس و در سالن های تماشاخانه آفتاب و فرهنگسرای طوبی برگزار می شود.

وی افزود: در جشنواره امسال ١٢ گروه از استان های اصفهان ، تهران ، مشهد ، همدان و هرمزگان شرکت کرده اند که چهار گروه به هرمزگان تعلق دارد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان درخصوص نحوه اجرای نمایش ها اذعان کرد: هر نمایش در دو سانس اجرا خواهد شد که زمان و مکان اجرای هرکدام از نمایش ها اعلام شده است.

درویش نژاد خاطر نشان کرد: در اختتامیه جشنواره که سه‌شنبه (١۶ آذر) ساعت ۱۹:۳۰ در فرهنگسرای طوبی برگزار می شود از برگزیدگان تقدیر به عمل می آید.

به گزارش ایسنا، در روز شنبه (۱۳ آذر) نمایش های “قصه کفشهای کوچولو” و “یکی بود یکی نبود” در تماشاخانه آفتاب و نمایش های “اینجا خانه من است” و “بهار برای بهار نمی آید” در فرهنگسرای طوبی در چهار سانس صبح و عصر به روی صحنه می رود.

همچنین در روز یک‌شنبه (۱۴ آذر) نمایش های “مسافر شهر فیروز” و “ماهور” در تماشاخانه آفتاب و نمایش های “عمو سبیلو” و “پیتزا مخلوط و بی بی دریا” در فرهنگسرای طوبی در چهار سانس صبح و عصر به نمایش در می آید.

و به همین ترتیب دوشنبه (۱۵ آذر) نمایش های “گم” و “زیر گنبد طلا” و نمایش های “بهترین دوست هر کس” و “شهر پرنده ها” در فرهنگسرای طوبی در چهار سانس صبح و عصر برگزار خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *