آشنایی با انواع سازه پیش ساخته ساختمان سازی دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟

افزایش پرواز در ۳ مسیر پروازی از فرودگاه بندرعباس

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان از افزایش پرواز در سه مسیر پروازی از فرودگاه بندرعباس خبر داد.

باز خبر,  محمود امانی بنی اظهار داشت: افزایش پروازها در ۳ مسیر تهران  ـ بندرعباس، شیراز ـ بندرعباس، کیش ـ بندرعباس و بلعکس از ابتدای هفته جاری صورت گرفته است و قطعا همچنان شاهد افزایش پروازها در سطح فرودگاه بندرعباس و فرودگاه‌های استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت افزایش پروازها در سطح فرودگاه‌های استان هرمزگان افزود: افزایش پرواز در مسیر بندرعباس-ابوموسی و بلعکس در جهت ایجاد رفاه و آرامش بیشتر برای ساکنین ابوموسی یکی از مهمترین برنامه‌ها در طول امسال بوده است و برنامه‌های خوبی جهت افزایش پرواز فرودگاه بندرلنگه در دستور کار قرار دارد که به زودی شاهد نتایج آن خواهیم بود.

امانی بنی گفت: رسالت اصلی ما توجه به نیاز مردم در حوزه هوانوردی و ایجاد آرامش در مسافرت‌های هوایی بوده و با توجه به درخواست‌های مکرر مردم افزایش پروازها همچنان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان با اشاره به اهمیت پرواز در مسیر جدید تصریح کرد: یکی از مهمترین عوامل در ایجاد مسیر پروازی جدید در فرودگاه‌ها استقبال مردم بوده و قطعا در هر مسیری که شاهد این استقبال باشیم تمام کوشش خود را برای تحقق این مهم انجام به کار خواهیم بست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *