قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
برگزیده شدن یک هرمزگانی در انتخابات کمیسیون های تخصصی اتاق ایران؛

«مهران نجاتی»، نائب رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترانزیت و لجستیک اتاق ایران شد

انتخابات کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران برای مشخص شدن رئیس و دو نایب رئیس هر کمیسیون تخصصی برگزار شد.

بازخبر/به گزارش صبح ساحل، انتخابات تعیین هیئت رئیسه ۱۰ کمیسیون تخصصی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد و اعضای هر کمیسیون، رئیس و دو نایب رئیس کمیسیون متبوع خود را انتخاب کردند.

در انتخابات امروز (۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۲) مهران نجاتی که یکی از چهره‌های جوان و از فعالین اقتصادی استان هرمزگان می‌باشد با رای اکثریت اعضا، به عنوان نائب رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترانزیت و لجستیک اتاق ایران انتخاب شد.

گفتنی است؛ مهران نجاتی عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان هرمزگان است که در هر دو بخش دولتی و خصوصی مشغول به فعالیت بوده و از آن جمله می‌توان به عضویت در یک دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس، ریاست انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بندرعباس، پایه گذاری و ریاست انجمن حمل و نقل و لجستیک اتاق بازرگانی بندرعباس و عضویت در کارگروه رفع موانع تولید استان هرمزگان اشاره کرد.

امید می‌رود سابقه بیش از ۲۰ سال فعالیت در حوزه های مختلف سیاسی و اقتصادی و همچنین توان فردی و اجرایی وی به عنوان یک چهره فرهیخته، در آینده دستاوردهای مطلوبی برای ارتقاء جایگاه صنعت حمل و نقل استان هرمزگان در سطح ملی و توسعه اقتصادی این بخش مهم و استراتژیک داشته باشد.

شایان ذکر است؛ استان هرمزگان به دلیل موقعیت استراتژیک خود و قرارگیری بنادر مهم شهید رجایی و شهید باهنر در مرکزیت آن، به عنوان شاهراه تامین کالاهای اساسی کشور شناخته می‌شود که نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و تامین به موقع مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات کشور جهت تسهیل چرخه تولید دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *