آشنایی با انواع سازه پیش ساخته ساختمان سازی دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟
برگزاری برنامه‌های هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری در استان:

میز خدمت راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان هرمزگان، برپا شد

به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، میز خدمت و ارتباطات مردمی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با حضور معاونین،مسئولان و مدیر روابط عمومی این اداره در مکان مصلی بندرعباس تشکیل شد و مورد استقبال حضار قرار گرفت.

بازخبر/اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری و برای رسیدگی بهتر به سوالات و مشکلات مردم در حوزه های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بازدید مردمی را در قالب میز خدمت برگزار کرد. در این رویداد، «پرویز کرمی»، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، «علیرضا محمدی»، معاون راهداری این اداره کل، «محمد مهدی رضایی لری»، معاون فنی و راه های روستایی، «مسعود موذن زاده»، مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان جهت پاسخگویی مطالبات مردمی در مکان مصلی بندرعباس مستقر شده اند.

پرویز کرمی با اشاره به شروع هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در استان، گفت: «میز خدمت در راستای حقوق شهروندی و پاسخگویی مسئولان برگزار می شود و بررسی تقاضا و مشکلات مردم به صورت چهره به چهره و ارائه خدمات مطلوب در حوزه های ذیربط از جمله اهدافی است که با برپایی میز خدمت تلاش می شود مطالبات متقاضیان تحقق یابد».

علیرضا محمدی، معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با تاکید بر تداوم برپایی میزخدمت، گفت:«برپایی میز خدمت در مکان‌های عمومی مانند محل برپایی نماز جمعه فرصتی مناسب برای افرادی است که به علت مشغله کاری فرصت حضور در ادارات را ندارند». وی افزود:« با برپایی میز خدمت به شکل رو در رو مشکلات خود را مطرح و راهکارها و راهنمایی‌های لازم برای رفع این مشکلات و درخواست‌های آنان ارائه می‌شود».

محمدمهدی رضایی لری نیز با بیان مزایای مثبت استقرار میز خدمت عنوان کرد: یکی از اقدام ها و الزام های ارتباط مستقیم با مردم و پیگیری درخواست آنان، استقرار میزهای ارتباطی میان مدیران دستگاه های دولتی با مردم است که همسو با آن، میز ارتباطات مردمی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای است.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در حاشیه این رویداد گفت: سامانه تلفنی ارتباط مردمی به شماره ۳۳۶۳۷۲۶۶ روزهای سه شنبه، ساعت هشت صبح تا ۱۵ پاسخگوی هم استانی‌های عزیز است، موذن زاده در پایان افزود: مردم و هم استانی های عزیز می‌توانند از طریق نامه کتبی درخواست‌ها و مشکلات خود را به نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان برسانند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *