جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن

علیرضا نصیری خبر داد:ارائه ۷ محصول فناورانه و دانش بنیان در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری توسط محققان هرمزگانی

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان از ارائه ۷ محصول فناورانه و دانش بنیان در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری توسط محققان هرمزگانی در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار خبر داد.

بازخبر/به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری هرمزگان رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان با اعلام این خبر گفت: تعداد فناوری‌هایی که در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار توسط پارک و مراکز رشد عرضه عرضه شده است بیش از ۷ محصول می باشد.

بر اساس این گزارش؛خیرالدین نیز با اشاره به اینکه ۲۰ طرح یارانه تجاری‌سازی به ارزش ۱۹ میلیارد تومان در دومین روز از هفته پژوهش و فناوری به امضاء رسید، توضیح داد: ۶۶ میلیارد تومان یارانه با امضای تفاهم نامه‌های طرح اعطای یارانه تجاری سازی فناوری منعقد شده که فردا نیز این تفاهم‌نامه‌ها ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: میزان فضایی که در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار سال جاری به پارک های علم و فناوری و مراکز رشد اختصاص داده شده به متراژ ۲هزار و دویست مترمربع است.

کل فضای بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار بالغ بر ۶۵۰۰ مترمربع متشکل از سالن های ۵، ۶، ۷ و ۲۷ است که سالن شماره ۶ به طور کامل در اختیار پارک های علم و فناوری و بخشی از سالن های ۵ و ۲۷ نیز به پارک های علم و فناوری و مراکز رشد اختصاص دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *