قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
رئیس هیات مدیره کارخانه روغن بندرعباس:

تولید روزانه بیش از صد تن روغن‌ در هرمزگان/مشکل کمبود روغن وجود ندارد

رئیس هیات مدیره کارخانه روغن بندرعباس گفت: روزانه بیش از صد تن روغن‌های خوراکی و سرخ کردنی مصرفی خانوار، در کارخانه بندرعباس تولید می‌شود.

بازخبر/  محمد داوود میگلی صبح امروز (۲۸ اردیبهشت ماه) در تشریح این خبر، افزود: اکنون روغن‌ها در سه اندازه ۸۱۰ گرمی، سه لیتری و پنج کیلوگرمی تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه روغن‌های تولیدی با توجه به نیاز بازار، علاوه بر توزیع در استان، به بوشهر و فارس نیز فرستاده می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر این کارخانه توانایی تولید روغن بیشتر از نیاز استان را هم دارد.

رئیس هیات مدیره کارخانه روغن بندرعباس با اشاره به اینکه تولیدات این کارخانه با بالاترین کیفیت و مطابق با استاندارهای روز دنیا تولید می‌شود، عنوان کرد: با فعالیت این کارخانه مشکل کمبود روغن در هرمزگان وجود ندارد.

میگلی با بیان اینکه در صورت درخواست هر فروشگاه و ثبت در سامانه جامع تجارت، روغن‌های تولیدی برای آن‌ها ارسال می‌شود، خاطرنشان کرد:  این کارخانه ظرفیت ارسال تولیدات خود را به همه شهرستان‌های استان دارد.

رئیس هیات مدیره کارخانه روغن بندرعباس در پایان گفت: این کارخانه تنها کارخانه روغن جنوب کشور و در شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس واقع است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *