دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !

قایقران هرمزگانی مقام اول تست تیم ملی را از آن خود کرد

تست انتخابی تیم ملی آب‌های آرام در بخش بانوان و آقایان با معرفی نفرات برتر در دریاچه آزادی برگزار شد.

بازخبر/  این تست در بخش بانوان و آقایان در رده سنی بزرگسالان با حضور نفرات برتر تست انتخابی آذر ۱۴۰۰ و مسابقات قهرمانی کشور زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد.

ورزشکاران در مسافت ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر آقایان و ۵۰۰ و ۲۰۰ متر بانوان در مواد کایاک و کانو رقابت کردند. ۱۳ قایقران در کانوی بانوان، ۱۹ قایقران در کایاک بانوان، ۱۸ قایقران در کایاک آقایان و ۷ قایقران در کانوی آقایان در این تست شرکت کردند.

ورزشکاران در گروه‌های مقدماتی به رقابت پرداختند و پس از آن ۶ نفر هر ماده در هر مسافت در فینال مسابقه دادند و در پایان نفرات برتر هر ماده مشخص شدند.

در کایاک ۵۰۰ متر بانوان کیانا کمال‌زاده از هرمزگان با زمان ۲:۰۳.۳۳۰ دقیقه، سما یاسمی از کرمانشاه با زمان ۲:۰۶.۵۷۰ دقیقه و گلناز غضنفریان از مازندران با زمان ۲:۰۷.۱۳۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

در کایاک ۲۰۰ متر بانوان کیانا کمال‌زاده از هرمزگان با زمان ۴۵.۸۶ ثانیه اول سما یاسمی از کرمانشاه با زمان ۴۶.۷۳ ثانیه دوم و گلناز غضنفریان از مازندران با زمان ۴۶.۷۶ ثانیه سوم شدند.

نتایج این تست در اختیار کمیته و کادر فنی تیم ملی آبهای آرام قرار می‌گیرد و با صلاحدید سرمربی تیم ملی نفراتی به ملی‌پوشان اضافه خواهند شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *