قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم:

اسکله‌های گردشگری نوار ساحلی قشم تا سه شنبه تعطیل است

رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: اسکله‌های گردشگری نوار ساحلی قشم به دلیل وزش باد شدید و دریای مواج از روز یکشنبه تا سه روز تعطیل است.

بازخبر/ علی اشتری صبح امروز (۷ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در این راستا تمام سفرهای تفریحی از اسکله‌های کندالو  و شیب‌دراز به سمت جزیره هرمز ممنوع است.

وی با بیان اینکه هم اکنون سرعت بادهای جنوب غربی تا شمال غربی به ۳۲ نات و ارتفاع موج به ۸ پا رسیده که این وضعیت تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: همچنین گرد و غبار محلی دید افقی را در دریا تا سه کیلومتر کاهش داده.

اشتری با اشاره به اینکه در روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه خطر غرق شدن شناگران و شناورهای سبک و قایق‌های تفریحی، آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد، خاطرنشان کرد: بومیان و گردشگران در روزهای طوفانی از شنا در دریا به صورت جدی خودداری کنند و در روزهای غیر طوفانی نیز در مکان‌هایی که اکیپ غریق نجات وجود دارد به شنا بپردازند.

رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم با بیان اینکه فعالیت اسکله‌های گردشگری در خط شمالی جزیره به ویژه در جنگل‌های حَرّا در این روزها تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: تردد از بندرمسافری قشم به مقصد بندرعباس و هرمز و نیز تردد در مسیر لافت و پل نیز دایر است.

اشتری در پایان عنوان کرد: البته پایش دریا به صورت مستمر انجام می‌گیرد و در صورت وجود مشکل، امکان تعطیلی مقطعی در اسکله‌ها و بنادر در خطه شمالی نیز وجود دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *