قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان:

اختلال در ترددهای دریایی مورد انتظار است

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز بویژه از ساعات بعدازظهر در جزایر خلیج فارس وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

بازخبر/ مرضیه سی سی پور  افزود: دریا بویژه در بنادر غربی استان از ساعات ظهر با وزش بادهای شدید شمال غربی مواج خواهد شد، سرعت باد در جزایر غربی استان (کیش و لاوان) تا نزدیک ۵۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج در محدوده ۲۰۰ سانتیمتر می رسد.

وی با بیان اینکه امروز خلیج فارس و غرب تنگه‌ی هرمز مواج و دریای عمان کمی مواج خواهد بود، تصریح کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در کلیه مناطق دریایی استان دریا مواج و طوفانی خواهد شد و اختلال در ترددهای دریایی مورد انتظار است.

سی سی پور با اشاره به اینکه سرعت باد طی روزهای یکشنبه و دوشنبه علاوه بر خلیج فارس در تنگه‌ی هرمز و دریای عمان نیز قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی فردا در غالب نقاط استان کاهش ۱ تا ۳ درجه‌ای دما مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه با توجه به مواج بودن دریا از تردد شناورهای سبک و فعالیت‌های تفریحی در جزایر خلیج فارس و تنگه‌ی هرمز خودداری شود، اضافه کرد: تمهیدات لازم در بنادر و اسکله‌های استان بویژه در بنادر غربی استان در نظر گرفته شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *