دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !

چه واکسن‌هایی علیه کرونا برای تزریق در هرمزگان وجود دارد؟

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به تشریح واکسن های کرونا موجود در استان پرداخت.

بازخبر/  دکتر عبدالجبار ذاکری در گفت و گو با ایسنا، افزود: اکنون واکسن‌های سینوفارم، بهارات، پاستوکووک، اسپایکوژن، آسترازنکا و برکت در مراکز واکسیناسیون استان تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۴۳۸ هزار و ۳۵۶ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده است، تصریح کرد: یک میلیون و ۲۵۸ هزار و ۶۲۶ نفر دُز دوم و ۵۳۹ هزار و ۴۲ نفر هم دُز سوم واکسن کرونا را در هرمزگان دریافت کرده اند.

ذاکری تزریق دُز سوم واکسن کرونا را برای مقابله موثر و ایمنی سازی مقابل کرونا ضروری دانست و از مردم خواست دریافت این دُز واکسن را در اولویت خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه در سومین روز از اسفند ماه ۴ نفر بر اثر کرونا جان باختند و جمع جانباختگان این بیماری در استان به دو هزار و ۵۳۷ نفر افزایش یافت، اضافه کرد: با بستری شدن ۹۲ نفر دیگر، شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۳۰۴ نفر رسید.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: اکنون ۶۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۸ نفر از آن‌ها وخیم است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *