قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

گرد و خاک به هرمزگان می آید

کارشناس پیش بینی اداره هواشناسی هرمزگان گفت: از امروز با توجه به افزایش باد احتمال گرد و خاک در برخی نقاط هرمزگان وجود دارد

بازخبر/  مجتبی حمزه نژاد در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه از امروز با توجه به افزایش باد احتمال گرد و خاک در برخی نقاط هرمزگان وجود دارد، اظهار کرد:  با افزایش باد در مناطق خشکی شاهد گرد و خاک و دریا در محدوده تنگه هرمز مواج است.

وی اضافه کرد: امروز در ساعات صبح افزایش باد شمال شرقی در مناطق شرقی و مرکزی استان، تنگه هرمز، شرق خلیج فارس و نقاطی از دریای عمان پیش بینی می‌شود که وزش این بادها در مناطق خشکی با احتمال بروز گردوغبار و در مناطق دریایی همراه با متلاطم شدن دریا است.

حمزه نژاد در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به وزش باد شمال شرقی، رطوبت کاهش نسبی دارد و از لحاظ دمایی موقتا  امروز و فردا در ساعات ظهر افزایش ۱ تا ۲ درجه‌ای دمای بیشینه در غالب نقاط استان و کاهش نسبی دمای کمینه در ساعات صبح در مناطق شرقی و مرکزی استان پیش بینی می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *