قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

واحد چهار بخار نیروگاه بندرعباس به مدار تولید بازگشت

سرپرست معاونت بهره برداری نیروگاه بندرعباس گفت: واحد ۴ بخار در نیروگاه بندرعباس پس از رفع محدودیتهای تولیدی به منظور بالا بردن سطح آمادگی افزایش تولید ۲۵۰ مگاواتی برق به شبکه سراسری پیوست.

  بازخبر/  مهدی مرادی صبح امروز (۱۳ آذرماه) با اعلام خبر پیوستن واحد ۳۲۰مگاواتی شماره ۴ بخار نیروگاه بندرعباس به شبکه سراسری برق، گفت: واحد ۴ بخار نیروگاه بندرعباس که پس از خروج از پیش تعیین شده  از مدار خارج شده بود، پس از ۶۰ ساعت تلاش شبانه‌روزی کارکنان تعمیرات مکانیک و بهره‌برداری به مدار تولید بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: در تعمیرات سه روزه این واحد ، عملیات شستشوی لانگستروم،تمیزکاری کندانسور  و رفع نشتی از بویلر با موفقیت انجام و  به مرحله بهره‌برداری رسید.

سرپرست معاونت بهره برداری نیروگاه بندرعباس با اشاره به تخصص و تجارب متخصصان این نیروگاه و صنعت برق کشور در تعمیرات واحدهای نیروگاهی خاطر نشان کرد : تولید برق مطمئن ،ایمن و پایدار ،جز با مراقبت های اصولی ،بهره برداری صحیح و تعمیرات به موقع میسر نمی شود که در این نیروگاه با انجام تعمیرات واحد ۴ بخار به وقوع پیوست.

مرادی در پایان یاد آور شد : با راه‌اندازی واحد ۴ بخار در نیروگاه بندرعباس ۲۵۰ مگاوات برق به شبکه سراسری افزوده شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *