دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران

در رزرو محل اقامت خود در کیش مراقب کلاهبرداران باشید!

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش به گردشگران هشدار داد: در رزرو محل اقامت خود به صورت اینترنتی مراقب کلاهبرداران باشید.

بازخبر/   سرهنگ “محمدرضا رضایی” صبح امروز (۲۲ آبان ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کلاهبرداران اینترنتی در کمین مسافرانی که قصد رزرو محل اقامت خود را دارند نشسته اند.

وی ادامه اداد: متاسفانه در کیش هم مانند بسیاری از شهرهای مسافر خیز، گردشگران به پلیس فتا مراجعه و شکایت داشتند که نسبت به رزرو هتل, سوئیت  و … از طریق اینترنت اقدام ولی زمانی که بعد از طی مسافت چند کیلومتری مراجعه نموده اند خبری از محل اقامت و رزرو نیست و تازه متوجه می شوند مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

سرهنگ رضایی افزود: با توجه به اینکه کلاهبرداران مبالغی را از گردشگران در این رابطه دریافت کرده و پس از مراجعه، هم پول خود را از دست داده اند و هم بابت عدم اسکان برابر برنامه، علاوه بر خسارت مادی از جنبه روحی و روانی نیز آسیب می بینند.

این مقام انتظامی توصیه کرد: گردشگران در صورتی که قصد سفر به کیش یا هر شهر دیگری را با رزرو اینترنتی محل اقامت دارند حتما این اقدام را از طریق مبادی معتبر انجام دهند و از طریق شبکه های اجتماعی که به بستری برای کلاهبرداران در این حوزه تبدیل شده است اجتناب نمایند.

رئیس پلیس فتا کیش خاطرنشان کرد: کیشوندان می توانند با شماره تلفن های ۲۱۸۳۶۶۷۵  و ۲۱۸۳۶۶۷۴  و همچنین از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  به صورت برخط از خدمات مشاوره و راهنمایی کارشناسان پلیس فتا استفاده کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *