قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
معاون استاندار هرمزگان خبرداد

شناسایی ۲۱ مورد ابتلا به آنفلوآنزا در هرمزگان/شیوع کرونا رو به نزول

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با استقبال مناسب مردم هرمزگان از واکسیناسیون عمومی، تاکنون ۹۳ درصد مردم استان اقدام به تزریق یک دُز و ۶۶ درصد مردم اقدام به تزریق هر دو دُز واکسن کرده اند.

بازخبر/  علی رئوفی صبح امروز (۱۶ آبان ماه) در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان، عنوان کرد: علی‌رغم سیر صعودی کرونا در سطح جهان و برخی نقاط کشور روند شیوع این بیماری در هرمزگان با توجه به استقبال گسترده از واکسیناسیون عمومی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی سیر نزولی دارد.

وی در همین خصوص، افزود: شش شهرستان هرمزگان در وضعیت آبی کرونایی و مابقی شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به شیوع آنفلوآنزا در استان، تصریح کرد: در هرمزگان ۲۱ مورد ابتلا به آنفلوآنزا شناسایی شده است که متاسفانه یک نفر از مبتلایان فوت کرده است.

رئوفی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش محدودیت های کرونایی و افزایش بازگشایی مشاغل و شروع فعالیت مدارس و دانشگاه ها افرادی که اقدام به تزریق واکسن نکرده اند نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی در همین خصوص، افزود: بزرگان، نخبگان، افراد تاثیر گذار و صداوسیما با آگاهی بخشی در جامعه کسانی را که اقدام به تزریق واکسن نکرده اند نسبت به تزریق واکسن تشویق و ترغیب کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش موج دیگر ویروس ضروری است.

وی با اشاره به آمار تزریق واکسن در هرمزگان، تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب مردم از واکسیناسیون عمومی در کل هرمزگان در مجموع ۹۳ درصد مردم استان یک دُز واکسن و ۶۶ درصد هر دو دُز واکسن را تزریق کرده اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *