جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن

واکسیناسیون کرونا در هرمزگان به گروه سنی ۴۵ تا ۴۸ سال رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: نام نویسی از گروه سنی ۴۵ تا ۴۸ سال در هرمزگان برای واکسیناسیون علیه کرونا آغاز شد.

بازخبر  دکتر حسین فرشیدی ظهر امروز (نهم مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: افراد متولد ۱۳۵۵ به قبل می‌توانند به سامانه اینترنتی salamat.gov.ir مراجعه و نام نویسی کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس رویه جدید، افراد هنگام نام نویسی قادر به انتخاب مکان، تاریخ و ساعت واکسیناسیون خود هستند و دیگر پیامک تزریق دریافت نمی‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص نام نویسی بندرعباسی‌ها در این سامانه عنوان کرد: با توجه به وجود چندین منطقه شهرداری در بندرعباس، افراد پس از انتخاب شهر بندرعباس، ابتدا منطقه شهرداری و سپس مرکز واکسیناسیون را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۷۷ هزار و ۹۲۴ نفر در استان علیه کرونا واکسینه شده اند، تصریح کرد: از این شمار، ۲۳۵ هزار و هشت نفر دوز اول و ۴۲ هزار و ۹۱۶ نفر هر دو دوز را دریافت کرده اند.

فرشیدی با بیان اینکه دیروز نیز سه هزار و ۳۹۲ دوز واکسن کرونا به گروه‌های سنی مشمول در استان تزریق شد، خاطرنشان کرد:  واکسن‌های تزریقی شامل واکسن‌های سینوفارم چین، اسپوتنیک وی روسیه و واکسن کوو ایران برکت ساخت شرکت دارویی برکت است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *