قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
کارشناس پیش بینی هواشناسی استان هرمزگان:

ماندگاری هوای گرم در هرمزگان/شرایط برای ترددهای دریایی مساعد است

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان هرمزگان با اشاره به اینکه از چهارشنبه تا پایان هفته ی جاری شرایط دریا جهت ترددهای دریایی مساعد پیش بینی می شود، اظهار کرد: از نظر دمایی، تا پایان هفته‌ی جاری ماندگاری هوای گرم در سطح استان تداوم خواهد داشت.

بازخبر/  مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در خصوص پیش بینی وضعیت جوی و دریایی امروز استان هرمزگان، افزود: مه رقیق صبحگاهی پدیده ی غالب سواحل و جزایر استان در ساعات صبح پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ساعات بعد از ظهر، وزش بادهای جنوب غربی برروی تنگه ی هرمز و دریای عمان پیش بینی می شود و دریا کمی مواج خواهد شد، تصریح کرد:  توصیه می شود تردد شناورهای سبک در این مناطق با احتیاط صورت پذیرد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان هرمزگان ادامه داد: همچنین در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات شمالی استان رشد ابر رخ خواهد داد و وقوع رگبار پراکنده ی باران در این نواحی دور از انتظار نیست.

سی سی پور خاطرنشان کرد: در نواحی جنوب شرقی استان نیز افزایش سرعت وزش بادهای شمال شرقی، با احتمال بروز گرد و غبار پیش بینی می شود و در سایر نقاط استان جوی پایدار حاکم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از فردا، چهارشنبه تا پایان هفته ی جاری شرایط دریا جهت ترددهای دریایی مساعد پیش بینی می شود، اظهار کرد: از نظر دمایی، تا پایان هفته ی جاری ماندگاری هوای گرم در سطح استان تداوم خواهد داشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *