قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
استاندار هرمزگان:

باید نظم و انضباط ترافیکی در آغاز سال تحصیلی برقرار شود

استاندار هرمزگان رعایت نظم و انضباط ترافیکی در آغاز سال تحصیلی را بسیار مهم برشمرد و خواستار حضور فعال پلیس راهور و سایر دستگاه‌های مسئول برای تحقق این امر شد.

    بازخبر /  فریدون همتی در نشست شورای ترافیک استان هرمزگان با اشاره به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، عنوان کرد: از روز اول مهر فصل جدیدی از نشاط جامعه و تلاش و کوشش علمی در راستای تعلیم و تربیت آغاز می‌شود و باید همه امکانات را برای این رویداد مهم فراهم کنیم.

وی خواستار نظارت لازم بر روی سرویس‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزان به مدارس شد و افزود: باید از خودروهای با کیفیت و ایمنی مناسب برای تأمین سرویس‌های مدارس استفاده شود تا کار حمل‌ونقل دانش‌آموزان به شکل مناسبی صورت گیرد.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها این موضوع مهم را مدنظر قرار داده و ضوابط موردنظر در موضوع مهم تأمین سرویس مدارس حاکم باشد.

همتی تصریح کرد: نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در این ایام حضور فعالی در همه مناطق داشته باشند و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و کنترل ترافیک را تحت نظارت قرار دهند تا عبور و مرور در خیابان‌ها به شکل مناسبی صورت گیرد.

وی رعایت نظم و انضباط ترافیکی و تأمین امنیت در این ایام را بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: نیروی انتظامی تمامی امکانات خود را به‌خصوص برای روز مهم اول مهر به کار بگیرد و پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص داشته باشد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم تا آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها درنهایت آرامش و امنیت انجام و دانش آموزان و دانشجویان و معلمان و اساتید بانشاط خوبی در کلاس‌های درس حاضر شوند.

همتی اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی امکانات لازم را برای این ایام به کار بگیرند و مدارس و دانشگاه‌ها نیز از شرایط خوبی برای آغاز سال تحصیلی برخوردار باشند.

وی گفت: فرمانداران نیز در شهرستان‌ها جلسات شورای آموزش‌وپرورش و شورای ترافیک را برگزار و وضعیت هر شهرستان را به‌خوبی بررسی، کنترل و تحت نظارت قرار داده و آمادگی لازم را داشته باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *