جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن

بهره‌برداری از ۱۲ پروژه عمرانی با آغاز هفته دولت در بخش مرکزی میناب

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، گفت: در اولین روز از هفته دولت ۱۲ پروژه عمرانی در فصل‌های عمران روستایی، آموزش‌وپرورش، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد ریال در بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

   بازخبر /  محمد احمدی  در میناب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت، گفت: به همت دولت محترم تدبیر و امید گام‌های مثبت و اثربخشی طی سالیان اخیر در جهت رفاه و اشتغال شهرستان میناب برداشته شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب افزود: در اولین روز از هفته دولت ۱۲ پروژه عمرانی در فصل‌های عمران روستایی، آموزش‌وپرورش، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی در بخش مرکزی میناب افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی بیان کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار با کمک بخش خصوصی و دولت هزینه شده است.

فرماندار ویژه میناب اظهار کرد: افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها، اشتغال بیش از یک‌صد و پنجاه نفر را به همراه داشته است.

احمدی خاطرنشان کرد: تا پایان هفته دولت نیز در راستای افزایش رفاه اجتماعی و اشتغال، پروژه‌های متعددی در بخش‌های مختلف این شهرستان افتتاح و بعضاً کلنگ زنی خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *