توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

زمان برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس

یک عضو اصولگرای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس در اجلاسیه سوم در یکی از روزهای هشتم یا نهم خرداد خبر داد.

بازخبر / یک عضو اصولگرای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس در اجلاسیه سوم در یکی از روزهای هشتم یا نهم خرداد خبر داد و گفت که صبح روز دوشنبه نمایندگان رییس‌جمهور برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان متقاضی سوال از رییس‌جمهور به کمیسیون اقتصادی مجلس می‌آیند.

احمد امیرآبادی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به زمان برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم اظهار داشت: هنوز زمان دقیق برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس در سال سوم مشخص نشده است اما احتمالاً در نخستین نشست هیات رییسه در این رابطه تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا وی با اشاره به نحوه و زمان برگزاری این انتخابات در اجلاسیه دوم خاطرنشان کرد: قاعدتاً باید بنابر همان زمان‌بندی که سال گذشته انجام، و انتخابات هیات رییسه برگزار شد، امسال نیز تصمیم‌گیری خواهیم کرد که بر این اساس، ابتدا انتخابات هیات رییسه مجلس و پس از آن، انتخابات هیات رییسه کمیسیون برگزار خواهد شد.

نماینده اصولگرای قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هنوز زمان قطعی مشخص نیست اما یکی از روزهای هشتم یا نهم خردادماه این انتخابات برگزار خواهد شد که به احتمال قوی همان هشتم خواهد بود.

عضو اصولگرای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به طرح سوال از رییس‌جمهور در دستورکار هفتگی کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: بنابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است صبح روز دوشنبه و از ساعت ۱۰ صبح نمایندگان رییس‌جمهور برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان متقاضی طرح سوال از رییس‌جمهور در کمیسیون اقتصادی حاضر شوند.

امیرآبادی فراهانی در پایان گفت: آقای حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس‌جمهور و خانم لعیا جنیدی معاون امور حقوقی رییس‌جمهور به‌نمایندگی از آقای روحانی در این نشست حاضر خواهند شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *