توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس

افزایش خدمات عمومی شهری در گرو رویکرد سرمایه گذاری و افزایش درآمد شهرداری است /با پیگیر مستمر حل مساله فاضلاب شهری را دنبال خواهیم کرد

سال ۹۶ به لحاظ مالی،سال سختی برای شهرداری بندرعباس بود، اما تمام تلاش ما این بود که پروژه های عمرانی در شهر بندرعباس به موقع اجراء شود تا رضایت عمومی شهروندان شهر بندرعباس جلب شود.

بازخبر / عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : سال ۹۶ به لحاظ مالی،سال سختی برای شهرداری بندرعباس بود، اما تمام تلاش ما این بود که پروژه های عمرانی در شهر بندرعباس به موقع اجراء شود تا رضایت عمومی شهروندان شهر بندرعباس جلب شود. لذا جا دارد در اینجا از پرسنل شهرداری به لحاظ زحماتی که کشیده اند تشکر شود و از مردم شریف بندرعباس به خاطر قصورات و نارسایی های احتمالی در دریافت خدمات عمومی عذرخواهی شود.

آبتین امیری گفت : بزرگترین مشکل شهر بندرعباس، بحث فاضلاب شهری است که با رایزنی های صورت گرفته چشم انداز خوبی برای حل این مشکل شهری وجود دارد. باید اراده ای استانی در میان استاندار محترم، نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر صورت گیرد تا مصوبات سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان اجرایی شود و مردم بندرعباس به خواسته ی تاریخی خود برسد.

عضو کمسیون خدمات شهریشورای اسلامی شهر بندرعباس گفت :نجات شهر بندرعباس از آبهای آلوده تنها با حل معضل فاضلاب شهری حل نخواهد شد. بلکه باید با فرهنگ سازی کمک کرد که عموم مردم از ریختن آب آلوده به کوچه ها جلوگیری کنند و از طرفی با لایروبی های به موقع جداول شهری از راکد ماندن آبهای سطحی در این جداول جلوگیری کرد.
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: برای تحقق حل معضل فاضلاب شهری در سال آینده جلسات فشرده ای را با دستگاه های مرتبط انجام خواهیم داد تا بتوانیم همه دستگاه ها را برای کمک به حل این معضل عمومی حساس کنیم. بطور کلی اگر همه دستگاه ها بسیج شوند و تنها همین یک معضل شهری را حل کنند، خود گامی بزرگ و ماندگار در تاریخ شهر بندرعباس است.

آبتین امیری درموردبحرانمالی شهرداری گفت : یکی از بزرگترین معضلات شهرداری بندرعباس کمبود منابع است. از طرفی بسیاری از نهادهای دولتی و اداری برای ارائه خدمات عمومی خود با کمبود منابع مواجه هستند و آنها از شهرداری انتظار دارند که شهرداری در ارائه خدمات عمومی آنها را یاری کنند که این موضوع مسولیت و بار سنگین ناخواسته ای را بر دوش شهرداری می اندازد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : فعال کردن کدهای درآمدی، نگاه ویژه به بحث سرمایه گذاری، پیگیری مطالبات معوق مانده شهرداری بندرعباس راهکارهای مهمی برای تقویت بنیه ی مالی شهرداری است که این رویکرد مورد توجه شورای اسلامی شهر بندرعباس است و تلاش خواهیم که در سال ۹۷ این رویکرد جنبه ی اجرایی پیدا کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *