قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
مدیرعامل هلال‌احمر کرمان خبر داد

ثبت ۱۳۸۱ پس‌لرزه در کرمان/ ۸۵ درصد خانه‌ها در بخش جور تخریب شده است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: از ۱۰ آذر ماه سال جاری تا امروز یک‌هزار و ۳۸۱ پس‌لرزه در استان کرمان داشته‌ایم.

بازخبر / از کرمان، رضا فلاح شامگاه شنبه در جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران استان کرمان با حضور نوبخت معاون رئیس جمهوری اظهار داشت: از ۱۰ آذر ماه سال جاری تا امروز یک هزار و ۳۸۱ پس‌لرزه در استان کرمان داشته‌ایم که یک هزار و ۲۷۹ در هجدک راور، ۳۸ مورد مربوط به کوهبنان و ۳۶ مورد مربوط به سایر شهرستان‌هاست.

وی بیان داشت: زلزله هجدک ۶٫۱ ریشتر و زلزله کوهبنان ۵٫۲ ریشتر بود و دو گسل در این مناطق فعال هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر استان کرمان بعد از زلزله‌های اخیر در کمتر از ۳۰ دقیقه در هجدک و در کمتر از ۱۰ دقیقه در کوهبنان در کنار مردم حاضر شدند و همچنان آماده‌باش کامل هستند.

فلاح ابراز داشت: اسکان اضطراری در هجدک انجام شد و بیش از ۱۰۵ تیم هلال‌احمر در منطقه حضور داشتند و ۴۴۷ چادر امدادی، موکت، والر، پتو و موادغذایی بین مردم توزیع شد.

وی یادآور شد: بعد از زلزله جور کوهبنان نیز یک‌هزار و ۷۰۲ چادر در مناطق زلزله‌زده توزیع شد و ۸۵ درصد خانه‌ها در جور تخریب شده است و ۲۷ تیم هلال‌احمر در منطقه بودند.

فلاح تصریح کرد: استان کرمان با ۲۳ شهرستان دارای وسعت زیادی است و جمعیت هلال‌احمر اعتباری ندارد که به ما بدهد، بنابراین ما تجهیزات، اعتبار و خودروهای لجستیکی خاص برای استان می‌خواهیم زیرا کرمان جزو حادثه‌خیزترین استان‌هاست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *