دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !

نماینده های فروشندگان مطبوعات بندرعباس انتخاب شدند

سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس در جهت رسیدگی بهتر به امور توزیع‌کنندگان مطبوعات در بندرعباس با برگزاری انتخابات، اقدام به انتخاب نمایندگان کیوسک داران مطبوعاتی از میان این افراد کرد.

منطقه خلیج فارس، مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس در ابتدای این مراسم با محکوم کردن حادثه تروریستی در تهران، اظهار کرد: این حادثه تروریستی را به همه ملت ایران و خانواده‌های شهدا تسلیت می‌گویم و امیدوارم این ستمکاران و حامیانشان هرچه زودتر به سزای اعمال خود برسند و از نیروهای انقلابی که به‌خوبی این موضوع را کنترل کردند و امنیت را به کشور بازگرداندند تشکر می‌کنم.

محمدمهدی جهانبخش افزود: باید موضوعاتی را در زمینه فعالیت توزیع‌کنندگان مطبوعات در بندرعباس نهادینه و قانونمند می‌کردیم تا مشکلات را برای این قشر فرهنگی به حداقل برسانیم و همه ملزم به رعایت قوانین شوند.

وی ادامه داد: با انتخاب نمایندگان از میان خود این قشر فرهنگی می‌توان راهکارهای کارآمدتری را برای رفع مشکلات آن‌ها انجام داد و با حضور نمایندگان کارها به‌خوبی مدیریت می‌شوند.

جهانبخش ابراز کرد: کار آگاه‌سازی و مطالبه گری جامعه بر عهده قشر توزیع‌کنندگان مطبوعات است و این افراد پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و افراد بسیار محترم و زحمت کشی در جامعه به شمار می‌روند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بندرعباس شهری است که از لحاظ اقتصادی در سطح بالایی قرار دارد و از لحاظ بحث گردشگری موردتوجه است، کیوسک‌ها می‌توانند در بخش‌های دیگر فرهنگی نیز فعالیت کنند و با دریافت مجوزهای لازم به توزیع‌کنندگان دیگر اقلام فرهنگی تبدیل شوند تا از رکود اقتصادی نیز خارج شوند.

در ادامه این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با محکوم کردن حادثه تروریستی در پایتخت، خاطرنشان کرد: قطعاً آمریکا و همدستانش بدانند که تا زمانی که امام و امت در کنار یکدیگر هستند هیچ دشمنی نمی‌تواند خدشه‌ای در ایران اسلامی به وجود آورد.

پرویز سالاری افزود: من اعتقاددارم کیوسک‌های مطبوعاتی قرارگاه‌های فرهنگی ما هستند و مقام معظم رهبری با توجه به اینکه در میدان جنگ فرهنگی هستیم لذا افزایش کیوسک‌های مطبوعاتی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی تأکید کرد: بندرعباس نسبت به سال‌های گذشته توسعه‌یافته است و محلات جدیدی در شهر به وجود آمده است که نیازمند کیوسک‌ها مطبوعاتی جدید هستند و شبکه‌های اجتماعی به‌راحتی جایگزین روزنامه و مطبوعات نمی‌شوند.

سالاری اظهار کرد: کیوسک‌های مطبوعاتی کارکرد فرهنگی دارند و خواهشمندم این قشر توزیع محصولات فرهنگی را بیش از هر مورد دیگری مدنظر داشته باشند.

وی اضافه کرد: مشکلات کیوسک‌های مطبوعاتی در دستور کار قرار دارد و شهرداری نیز محصولات فرهنگی که موردنیاز شهروندان است را نیز از طریق این کیوسک‌ها در شهر توزیع کند تا حمایتی از این قشر صورت بگیرد.

به گزارش ایسنا، در پایان با نظارت توزیع‌کنندگان مطبوعات انتخابات نمایندگان این قشر برگزار شد که در نتیجه ۳ نفر از میان خود این افراد به‌عنوان نمایندگان قشر توزیع‌کنندگان مطبوعات در بندرعباس انتخاب شدند و نماز جماعت و صرف افطار پایان‌بخش این مراسم بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *