دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !

هشدار نظامی ایران و متحدانش به آمریکا

ایران، روسیه و سوریه به شدت درباره حمله مجدد آمریکا به سوریه هشدار دادند …

بازخبر / خبرگزاری آسوشیتدپرس (AP) به انعکاس هشدار ایران و متحدانش درباره حمله مجدد آمریکا به سوریه پرداخته است.

 این خبرگزاری آمریکایی نوشت: روسیه، سوریه و ایران به شدت درباره حمله مجدد آمریکا به سوریه هشدار دادند.

 براساس این گزارش، ایران و متحدانش خواستار انجام تحقیقات بین المللی درباره حمله شیمیایی شدند که جان حدود ۹۰ تن از شهروندان سوری را گرفت.

  آسوشیتدپرس افزود: “سرگئی لاوروف” وزیر خارجه روسیه که میزبان همتایان ایرانی و سوری خود در مسکو بود، حملات موشکی آمریکا به سوریه را به عنوان “نقض آشکار” قوانین بین المللی محکوم کرد.

 لاوروف گفت: ادامه چنین اقداماتی، پیامدهای وخیمی نه تنها برای منطقه بلکه برای امنیت جهانی خواهد داشت.

 “ولید معلم” وزیر خارجه سوریه نیز گفته، این دیدار “پیامی محکم” را برای واشنگتن داشته است و “محمد جواد ظریف” وزیر خارجه ایران تاکید کرده که شرکت کنندگان در این نشست بر غیرقابل قبول بودن اقدامات یکجانبه از سوی آمریکا توافق کرده اند.

  پیشتر نیز شبکه ای بی سی نیوز (abcnews)، دیگر رسانه آمریکایی، به انعکاس اطلاعیه “فرماندهی اتاق عملیات مشترک متحدان در سوریه” پرداخته و نوشته بود، روسیه و ایران درباره هرگونه اقدامات نظامی بیشتر آمریکا در کشور جنگ زده سوریه هشدار دادند.

 بخشی از بیانیه “فرماندهی اتاق عملیات مشترک متحدان در سوریه” درپی می آید:

  آمریکا با حمله به سوریه از خطوط قرمز عبور کرد. از هم اکنون ما به حمله هر کسی –از جمله آمریکا- به سوریه و تکرار عبور از این خط قرمز، واکنش نشان خواهیم داد.

 آمریکا به خوبی می داند که ما توانایی واکنش به اقدامات نظامی این کشور را داریم. ما بدون توجه به هرگونه عکس العمل یا پیامد احتمالی، پاسخ نظامی چنین اقداماتی را خواهیم داد.

 در این بیانه همچنین ضمن بیان اینکه “کسانیکه از گروه های تروریستی حمایت می کنند حق ندارند خود را مدافع حقوق بشر معرفی کنند” از وقاحت آمریکا برای حمله به سوریه قبل از اعلام نتایج تحقیقات خان شیخون و بدون اجازه کشورهای عضو سازمان ملل ابراز تاسف شده است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *