نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان برای خواب خوب مقررات بگذارید صبحانه‌ای که کاهش وزن را ۴ برابر می‌کند آیا رفع بی‌نظمی‌های زندگی در بهبود سلامت روان موثر است؟
نائب‌رئیس هیات کاراته هرمزگان:

صنایع غرب شهر بندرعباس حمایت جدی‌تری از ورزش‌ هرمزگان کنند

نائب‌رئیس هیات کاراته هرمزگان گفت: صنایع غرب شهر بندرعباس بایستی حمایت جدی‌تری از ورزش‌هایی که دارای جایگاه در تیم‌های ملی هستند داشته باشند و ورزش استان را از چتر حمایتی خود بهره‌مند سازند.

 باز خبر, زهرا فتاح‌پور اظهار داشت: تیم کاراته بانوان استان هرمزگان به بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در سبک شوتوکان که در تاریخ ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه در شهرستان دلیجان برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.

وی افزود: تیم اعزامی هرمزگان متشکل از ۴۲ بازیکن، دو داور، دو مربی، یک نفر به‌عنوان سرپرست در این مسابقات حضور خواهد داشت.

نائب‌رئیس هیات کاراته هرمزگان گفت: این مسابقات با هدف انتخاب نفرات اول جهت اعزام به رقابت‌های جهانی که قرار است سال ۹۶ در کشور ایرلند جنوبی برگزار شود اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۰ سبک در ورزش رزمی کاراته در استان هرمزگان مشغول به فعالیت هستند که علاوه بر مسابقات قهرمانی کشور فدراسیون، انجمن‌های سبک‌های کشور هم در سال یک بار مسابقات خود را به‌صورت کشوری برگزار می‌کنند.

فتاح‌پور عنوان کرد: به جرات می‌توان گفت کاراته‌ استان بیشترین تعداد ورزشکار را از بین دیگر رشته‌های ورزشی داراست اما به‌دلیل عدم حمایت مالی، ورزشکاران این رشته آن طور که باید و شاید خوش ندرخشیده‌اند.

نائب‌رئیس هیات کاراته هرمزگان بیان داشت: صنایع استان به ندرت از تیم‌های ورزشی حمایت می‌کنند و حتی آلومینیوم و فولاد شاید یکی دو رشته را تحت پوشش داشته باشند و تا جایی که بتوانند در حال حذف رشته‌های ورزشی مورد حمایت خود هستند.

وی تاکید کرد: صنایع غرب شهر بندرعباس بایستی حمایت جدی‌تری از ورزش‌هایی که دارای جایگاه در تیم‌های ملی هستند داشته باشند و فقط تیم‌های پرسنل خود را حمایت نکنند و ورزش استان را از چتر حمایتی خود بهره‌مند سازند.

 

منبع/فارس

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *