مقایسه خط چشم دائم با شید چشم فایروال چیست؟ آشنایی با انواع فایروال و بهترین برندهای موجود در بازار لیست بهترین موسسه حسابداری در تهران درآمد تعمیرات موبایل در ایران و خارج

از انتشار بیانیه تا تکذیبیه؛ تنور انتخابات میان دوره ای مجلس در غرب هرمزگان داغ شد

درحالی‌که در غرب هرمزگان انتخابات ۲۹ اردیبهشت شاید کمی خاص‌تر باشد و علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، توجه مردم این خطه از هرمزگان به کارزار انتخاباتی میان‌دوره‌ای مجلس نیز دوخته‌شده است، انتشار برخی بیانیه‌ها از سوی نامزدهای انتخاباتی تنور این رقابت را داغ‌تر کرده است.

بازخبر /درحالی‌که در غرب هرمزگان انتخابات ۲۹ اردیبهشت شاید کمی خاص‌تر باشد و علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، توجه مردم این خطه از هرمزگان به کارزار انتخاباتی میان‌دوره‌ای مجلس نیز دوخته‌شده است، انتشار برخی بیانیه‌ها از سوی نامزدهای انتخاباتی تنور این رقابت را داغ‌تر کرده است.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، در حوزه غرب هرمزگان علی‌اکبر ارجمندمنش، غلامحسین زارعی، محمد سالاری، ناصر شریفی، یوسف دیوانی، شهاب بینایی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسایی، ناصر توکلی، علی عباس نصراللهی، محمدحسن‌نیا و     سیدمحمدنور موسوی به‌عنوان لیست نهایی یازده نفر نامزدهای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در غرب هرمزگان تأیید صلاحیت شده و پیش از آن موسی فرهنگ رنجبر، حجت‌الله دمیاد و سیدهاشم توانا انصراف خود را به فرمانداری بندرلنگه تقدیم کردند.

اما در آخرین ساعت چهارشنبه(۲۰ اردیبهشت) جلسه‌ای برای ائتلاف اصلاح‌طلبان غرب هرمزگان در شهر بندرلنگه برگزار شد که طبق شنیده‌ها ۲۴ نفر از شهرستان بندرلنگه، ۱۷ نفر از بستک و ۱۳ نفر از پارسیان حضورداشته و در پایان “سید محمد نور موسوی” با کسب ۲۰ رأی از ۵۴ رأی دریافتی به‌عنوان منتخب این ائتلاف معرفی شد. در این رأی‌گیری     دیوانی با ۱۸ رأی، بینایی با ۱۶ رأی و حسن نیا با صفر رأی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. ضمناً در این جلسه نامزدها با امضای میثاق نامه‌ای متعهد شدند که به تصمیم این ائتلاف پایبند بوده و نظرات جمعی را اجرا کنند.

اما دیری نپایید که روز گذشته بیانیه‌یوسف دیوانی در فضای مجازی اردوگاه اصلاح‌طلبان را کمی نگران کرد هرچند تکذیبیه موسوی تا حدودی آرامش را بازگرداند.

در بیانیه‌یوسف دیوانی آمده بود: ” پیرو جلسه‌ی مورخه‌ی بیستم اردیبهشت ۹۶ ، رستوران فردوس بندر کنگ ، و انتخاب برادر بزرگوارمان جناب آقای سید محمد نور موسوی در آن اجماع ،مجدداً بامداد مورخ بیست و چهارم اردیبهشت، جلسه‌ی دیگری با حضور برخی از معتمدین مرکز استان و آقای دکتر شهاب بینایی و آقای مهندس سید محمد نور موسوی و این‌جانب یوسف دیوانی برگزار و با رضایت آقایان موسوی و بینایی و برادران اعزامی از بندرعباس  مصوب گردید مصلحت آن است که این‌جانب یوسف دیوانی و آقای سید محمد نور موسوی هردو نفر توأمان در رقابت انتخاباتی میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی غرب استان هرمزگان درصحنه بمانیم و رقابتی برادرانه و مسالمت‌آمیز داشته باشیم.”

اما هنوز یک ساعت از انتشار این بیانیه نگذشته بود که کاندیدای منتخب اصلاح‌طلبان سید محمد نور موسوی با انتشار بیانیه‌ای از توافقش با دیوانی ابراز بی‌اطلاعی و بیانیه منتشرشده را تکذیب کرد.

در این بیانیه آمده بود: ” در خصوص بیانیه‌ی جناب دیوانی درباره‌ی جلسه ۲۳ اردیبهشت در بندرلنگه، مهندس موسوی ضمن تکذیب شدید آنچه در بیانیه‌ای‌شان آمده است اعلام داشتند در حاشیه‌ی افتتاح ستاد مهندس موسوی به عنوان خروجی ائتلاف اصلاح‌طلبان هرمزگان، جناب حجت‌الاسلام ذاکری به عنوان نماینده‌ی اصلاح‌طلبان هرمزگان نشستی را منعقد کردند و در آن نشست ایشان اعلام داشتند جناب شیخ امینی، جناب سید عبدالله حسینی و جناب خالد زمزم نژاد، نتیجه نشست ائتلاف را پذیرفته و تمکین خود را به نتیجه‌ی جلسه  ائتلاف به ما اعلام داشته‌اند، ازاین‌رو ما مهندس موسوی را به عنوان خروجی ائتلاف می‌شناسیم و ایشان به لیست امید راه خواهد یافت. در پی آن جناب دکتر بینایی تمکین کامل خود را اعلام و قویاً از مهندس موسوی حمایت کردند سپس جناب دیوانی نیز اعلام داشتند که بنده نیز ازنظر حقوقی باید به نتیجه جلسه تمکین کنم اما تحت‌فشار شدید اطرافیانم هستم که به رقابت ادامه دهم. جای تأسف است که جناب دیوانی فشار اطرافیانشان مبنی بر ماندن درصحنه را بخواهند به گردن اصلاح‌طلبان استانی بیندازند. بدیهی است این بی‌اخلاقی و برداشت کاملاً کذب و خودخواهانه از جلسه‌ای که با حضور تعداد زیادی از فعالین سیاسی صورت پذیرفته است خود گواه صادقی است بر بطلان ادعاهای کسانی که در هر جلسه‌ای شرکت می کنند فقط نتیجه‌ی مطلوب خود را دوست دارند و به نتیجه‌ی حقیقی جلسه تن در نمی‌دهند.

به گزارش ایسنا، پس‌ازاین بیانیه‌ها پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از سخنرانی شب گذشته(۲۴ اردیبهشت) سید عبدالله حسینی(نماینده ادوار غرب هرمزگان در مجلس) و همچنین سخنرانی امشب خالد زمزم نژاد در شهرستان پارسیان در حمایت از موسوی خبر می‌دهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *