نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان برای خواب خوب مقررات بگذارید صبحانه‌ای که کاهش وزن را ۴ برابر می‌کند آیا رفع بی‌نظمی‌های زندگی در بهبود سلامت روان موثر است؟

مردم هرمزگان مشکلی با دیگر استان‌ها ندارند اما از تحقیر بیزارند

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ما مشکلی با سایر استان‌ها نداریم اما معتقدیم که نباید با برخی رفتارها مردم هرمزگان را تحقیر کرد.

 باز خبر,به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، کیانوش جهانبخش شامگاه جمعه در گردهمایی مطالبه‌گری که در فرهنگسرای طوبی شهر بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: مردم هرمزگان مشکلی با مردم سایر استان‌های کشور از جمله فارس و اصفهان ندارند اما از توهین و تحقیر بیزارند و اجازه این عمل را نیز نمی‌دهند.

وی با بیان این که مدیری که در هرمزگان شغلی تمام وقت در جایگاه مدیرعاملی یک صنعت بزرگ و راهبردی دارد چگونه می‌تواند در استانی ۱۰۰۰ کیلومتر آن سوتر در ریاست هیأت فوتبال استان اصفهان قرار گرفته و به ورزش آن استان خدمت کند، افزود: این قبیل اقدامات و رفتارها بخصوص تناقض در رفتار و سخنان افراد باعث احساس تحقیر و توهین می‌شود.

عضو شورای شهر بندرعباس ادامه داد: ورزش هرمزگان به زانو درآمده است و مدیران صنایع هرمزگان که هر کدام سالانه میلیاردها میلیارد تومان گردش مالی دارند، حاضر به حمایت از ورزش حتی در سطوح کارگری آن نیستند اما بجای خدمت به مردم هرمزگان و ادای دین به این استان، در استان دیگری کاندیدای ریاست هیأت فوتبال می‎شوند و می‌خواهند به ورزش زادگاه خودشان خدمت کنند!

جهانبخش عنوان کرد: انتخاب مدیرعامل یک واحد بزرگ صنعتی در هرمزگان به ریاست هیأت فوتبال اصفهان، موضوعات مختلفی از جمله استفاده از منابع وسیع مالی این صنعت در استان هرمزگان به نفع رشد فوتبال استان دیگری را به ذهن‌ها متبادر می‌کند.

وی گفت: ما نگران هیأت فوتبال استان اصفهان هم هستیم چرا که در این استان فوتبال جایگاه ویژه‌ای دارد و نفوذ نگاه‌های سیاسی به این هیأت در استان اصفهان، آینده مناسبی را برای آن تداعی نمی‌کند و چطور یک مدیر می‌تواند از هرمزگان، اوضاع فوتبال استان اصفهان را نظارت و راهبری کند؟!

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی هرمزگان اضافه کرد: اگر مدیرعامل فولاد هرمزگان علاقمند به ورزش حرفه‌ای هستند، می‌توانند از هیأت‌های ورزشی هرمزگان و از فعالیت در قالب هیأت رئیسه این هیآت‌های ورزشی آغاز کنند و یا از ورزش حرفه‌ای در استانی که در آن مسؤولیت دارند، حمایت کنند نه اینکه در استان دیگری با استفاده از نام و نفوذ منصب خود در هرمزگان، هیأت فوتبال را بدست گرفته و شائبه بسازند.

جهانبخش، دیگر صنایع استان هرمزگان بخصوص صنایع غرب شهر بندرعباس را خطاب قرار داد و گفت: درآمدهایی که از استان هرمزگان بدست می‌آورید را به مقداری اندک صرف ورزش هرمزگان کنید تا جوانان این استان به سمت و سوی انحراف کشانیده نشوند و امید در درون آنها زنده و پویا باقی بماند.

وی در پایان از نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس نیز خواست تا با طرح سؤال از وزیر ورزش و جوانان و وزیر صنعت، معدن و تجارت در این زمینه قاطعانه برخورد کنند تا شاهد تکرار چنین مسائلی نباشیم.

به گزارش فارس، در این گردهمایی علاوه بر احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، کیانوش جهانبخش عضو شورای شهر بندرعباس، حسین احمدی مدیرعامل باشگاه آذرخش، محمد بارانی و ارسطو جهانداری از پیشکسوتان فوتبال هرمزگان، فریدون الهامی مشاور ورزشی استاندار هرمزگان، هوشنگ دبیده رئیس هیأت فوتبال هرمزگان و خانم زارع از مربیان فوتسال بانوان هرمزگان نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *