نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان برای خواب خوب مقررات بگذارید صبحانه‌ای که کاهش وزن را ۴ برابر می‌کند آیا رفع بی‌نظمی‌های زندگی در بهبود سلامت روان موثر است؟
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش مطرح کرد

اسکورت ۸ کشتی و نفت‌کش ایرانی در آب‌های آزاد توسط ناوگروه ۴۲ نیروی دریایی ارتش

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه ۴۲ نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد موفق به اسکورت و همراهی هشت فروند کشتی تجاری و نفت‌کش ایرانی و نجات یک لنج ایرانی با هفت خدمه شده است.

بازخبر ، امیر دریادار غلامرضا خادم‌بیغم صبح امروز در حاشیه مراسم استقبال از ناوگروه ۴۲ و بدرقه ناوگروه ۴۳ نیروی دریایی ارتش که در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: چهل و دومین ناوگروه اعزامی نیروی دریایی ارتش به مأموریت خلیج عدن متشکل از ناوشکن الوند و ناو پشتیبانی تنب به استعداد ۳۲۵ نفر در ۳۰ تیر ماه به مأموریت آب‌های آزاد اعزام و در طول ۴۵ روز دریانوردی مستمر موفق به ره‌گیری یک هزار و ۳۴۲ فروند یگان شناور و پروازی نظامی و غیرنظامی و اسکورت و همراهی ۸ فروند کشتی تجاری و نفت‌کش ایرانی شد.

وی افزود: در این مأموریت ناوگروه اعزامی ارتش یک فروند لنج ایرانی با هفت خدمه را که بیش از ۲۰ روز در آب‌های متلاطم اقیانوس هند سرگردان بودند نجات داد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به کارکرد آموزشی اعزام ناوگروه‌های ارتش به آب‌های آزاد در کنار دیگر مأموریت‌های مهم و راهبردی، خاطرنشان کرد: در طول مأموریت ناوگروه ۴۲ اعزامی نیروی دریایی ارتش بیش از ۲ هزار و ۵۷۰ ساعت آموزش عملی و تمرینات ویژه در راستای حفظ و ارتقای آمادگی رزمی یگان‌ها، کارکنان و دانشجویان مستقر در ناوگروه انجام شده است.

خادم‌بیغم گفت: اعزام ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش به آب‌های آزاد، علاوه بر تأمین امنیت شناورهای ایرانی عبوری، نمایش اقتدار و آمادگی رزمی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بوده و سیاست ایران‌هراسی را عقیم گذاشته است.

وی به بازدید سه‌روزه ناوگروه ۴۲ نیروی دریایی ارتش از بندر صلاله و بازدید از ناوگروه‌های چینی و پاکستانی مستقر در این بندر توسط دانشجویان و کارکنان نیروی دریایی ارتش کشورمان اشاره و تصریح کرد: حضور مؤثر علیه دزدان دریایی و انتقال پیام صلح و دوستی به ملل و اقوام دیگر به ویژه مسلمانان منطقه از جمله دیگر دستاوردهای اعزام ناوگروه به آب‌های آزاد است که به خوبی محقق شده است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش عنوان کرد: حضور در آب‌های آزاد و دریانوردی مستمر در منطقه شمال اقیانوس هند و دریای عربی با وجود تلاطم دائم دریا و رسیدن موج‌ها به ارنقاعی تا هشت متر که به طور مداوم تعادل کشتی‌های نظامی را تحت تأثیر قرار می‌دهد یک حرکت بزرگ و یک پیشرفت عظیم برای نیروی دریایی کشورمان است که با جدیت پیگیری و تداوم یافته است و در این راه تجارب ارزنده فراوانی به دست آمده که باید به نسل جوان و دانشجوی نظامی کشور منتقل شود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *