نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان برای خواب خوب مقررات بگذارید صبحانه‌ای که کاهش وزن را ۴ برابر می‌کند آیا رفع بی‌نظمی‌های زندگی در بهبود سلامت روان موثر است؟

کشف ۳۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف چند محموله بزرگ کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد تومان خبر داد.

باز خبر , سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با راه‌اندازی قرارگاه مرکزی مبارزه با قاچاق کالا از ابتدای امسال مؤفقیت‌های چشمگیری در زمینه کشف محموله‌های بزرگ قاچاق و مبارزه با این پدیده شوم اقتصادی صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: در تازه‌ترین کشفیات نیروی انتظامی، چند محموله بزرگ به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد تومان کشف و ضبط شده که ۳ میلیارد تومان از این کالاها به روش قاچاق و ۲۷ میلیارد تومان آن نیز از طریق مبادی رسمی و با ارائه مدارک جعلی و اسناد خلاف واقع وارد کشور شده است که از سوی نیروی انتظامی و با اقدامات اطلاعاتی و انتظامی کشف و ضبط شده‌اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به نحوه اقدام قاچاقچیان برای عبور دادن این کالاها از مبادی رسمی نیز افزود: برای نمونه در پوشش پتو اقدام به وارد کردن داروهای قاچاق، البسه و … می‌کرده‌اند که در این رابطه ۱۵ نفر دستگیر شدند و ۸ خودرو توقیف شده است.

ملکی خاطرنشان کرد: در پنج ماهه ابتدایی امسال ۳۸۳ میلیارد تومان کشفیات کالای قاچاق در هرمزگان داشته‌ایم که جهش ۶۳ درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است.

وی از همکاری مراجع قضایی در استان هرمزگان با نیروی انتظامی در حوزه‌های گوناگون به خصوص در زمینه مبارزه با قاچاق کالا تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با تداوم این همکاری شاهد انسجام هر چه بیشتری در زمینه مقابله با این پدیده شوم و مخرب اقتصادی داشته باشیم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *