نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان برای خواب خوب مقررات بگذارید صبحانه‌ای که کاهش وزن را ۴ برابر می‌کند آیا رفع بی‌نظمی‌های زندگی در بهبود سلامت روان موثر است؟

کاندیداتوری دکتر ظریف برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ قوت گرفت!

برخی گمانه زنی ها از حمایت جمعی از علما و روحانیون از محمد جواد ظریف به عنوان کاندیدای سال آینده ریاست جمهوری خبر می دهد .

بازخبر / برخی گمانه زنی ها از حمایت جمعی از علما و روحانیون از محمد جواد ظریف به عنوان کاندیدای سال آینده ریاست جمهوری خبر می دهد .

به گزارش خبرگزاری مرداد، آیت الله محسن غرویان مدعی شد که جمعی از علما و روحانیون قم با محمد جواد ظریف جهت کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ گفتگو نمودند . وی دلیل این پیشنهاد را افزایش فشار بر رییس جمهور فعلی می داند .

غرویان در ادامه عنوان نمود : برای اولین بار است که این موضوع را می گویم؛ نظر جمعی از علما، مدرسین و روحانیون اعتدالی در قم این است که آقای ظریف در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شوند، البته کاندیدای اول ما اقای دکتر روحانی است و انچه گفتم تنها در صورتی است که فشارها بر روی دکتر روحانی افزایش یابد.

وی از  دکتر ظریف بعنوان چهره ی برجسته بین المللی یاد نمود و اظهار داشت: او دیدگاهای بسیار بلندی دارند و می توانند گزینه بسیار جدی در انتخابات ۹۶ باشند.

آیت الله غرویان در پایان سخنانش افزود : هم اکنون، ما در حال رایزنی با شخص آقای دکتر ظریف هستیم تا ببینیم نظر ایشان چیست. هر چند ایشان تا کنون این موضوع را نپذیرفتند و اظهار نمودند که نمی آیند، ولی اصرار بسیاری هست که ایشان در انتخابات بعدی به عنوان کاندیدای مهمی وارد شوند، هرچند که تاکید میکنم فعلا گزینه اول ما دکتر روحانی و گزینه بعدی دکتر ظریف خواهد بود.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *