نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان برای خواب خوب مقررات بگذارید صبحانه‌ای که کاهش وزن را ۴ برابر می‌کند آیا رفع بی‌نظمی‌های زندگی در بهبود سلامت روان موثر است؟
رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد

مصدومیت ۵۱ نفر به دلیل وقوع سیل و طوفان/ امدادرسانی به بیش از ۱۱ هزار حادثه‌دیده

رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به مصدومیت ۵۱ نفر به دلیل وقوع سیل و طوفان در استان گلستان و مازندران، گفت: بیش از ۱۱ هزار نفر در ۱۵۲ شهر و روستا توسط نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی شدند.

بازخبر / ناصر چرخساز در ارتباط با گزارش امدادرسانی در سیل و طوفان طی ۴۸ ساعت گذشته اظهار داشت: ۵ استان اردبیل، آذربایجان شرقی، سمنان، گلستان و مازندران متأثر از سیل و آب‌گرفتگی شده و ۲۱ شهرستان نیز گرفتار این حادثه هستند.

وی افزود: ۱۱هزار و ۶۵۷ نفر در  ۱۵۲ شهر و روستا امدادرسانی شدند و حدود ۴۰ نفر از طریق برپایی ۱۰ دستگاه چادر اسکان اضطراری یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات از مصدوم شدن ۵۱ نفر به دلیل سیل و طوفان طی این مدت خبر داد و اعلام کرد:‌ ۴۸ نفر از مصدومان مربوط به استان مازندران و ۳ نفر نیز ساکن استان گلستان بوده‌اند همچنین ۷ نفر در این دو استان جان خود را از دست داده‌اند.

چرخساز با بیان اینکه ۵۷ واحد مسکونی از آب تخلیه شده و ۴ دستگاه خودرو نیز از مسیر سیلاب رهاسازی شده است،‌گفت: بیش از ۱۴ هزار و ۷۵۰ کیلوگرم نایلون جهت کمک به حادثه‌دیدگان توزیع شده و امدادرسانی همچنان در استان مازندران ادامه دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *