مقایسه خط چشم دائم با شید چشم فایروال چیست؟ آشنایی با انواع فایروال و بهترین برندهای موجود در بازار لیست بهترین موسسه حسابداری در تهران درآمد تعمیرات موبایل در ایران و خارج

لیست بهترین موسسه حسابداری در تهران

با توجه به افزایش تعداد موسسه های حسابداری واقع در تهران در این مطلب لیستی از بهترین موسسه های ارائه دهنده خدمات حسابداری را خدمتتان ارائه خواهیم داد.

بازخبر/به نقل از پایگاه تحلیلی خبری انتخاب، بهترین شرکت حسابداری در تهران این 10 شرکت هستند:

شرکت حساب اندیش ایرانیان

شرکت خدمات مالیاتی و حسابداری حساب اندیش ایرانیان با بهره از مجرب ترین حسابداران مالیاتی سالیان سال است که به هوطنان عزیر تهرانی خدمت نموده است. حیطه کاری مجموعه حساب اندیش ارائه مشاوره مالیاتی به کسب و کارهای حقوقی، نحوه محاسبه مالیات کسب و کارها با اعزام حسابدار پاره وقت، ارسال اظهارنامه مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی و حقوقی، برطرف کردن هر گونه ابهامات مالی در سیستم حسابداری مجموعه از وظایف اصلی شرکت خدمات حسابداری  مالیاتی حساب اندیش ایرانیان می باشد. حالا چرا باید به این شرکت اعتماد کرد؟

  • آگاهی کامل حسابداران و کارشناسان مالیاتی به قوانین مالیات های مستقیم و ارزش افزوده
  • تسلط کامل به سامانه مودیان
  • اطلاعات کامل از مالیات تراکنش های کارتخوان
  • آگاهی از روند مالیاتی شرکت های صادرات و واردات
  • ارسال صورت معاملات فصلی در مدت زمان های قانونی ارائه شده توسط سازمان امور مالیاتی کشور
  • محاسبه کامل مالیات بر ارزش افزوده برای کسب و کارهای مشمول این قانون
  • بستن حساب پایان سال
  • انجام خدمات حسابرسی
  • ارسال لیست مالیات بر حقوق
  • خدمات تخصصی مالیات گمرک
  • خدمات تخصصی مالیات شرکت های پیمانکاری با قرارداد پروژه ای
  • ارائه مشاوره مالیاتی به فریلنسرها و فعالان حوزه نشر دیجیتال و مشاغل با ماهیت دورکاری
  • ارائه و انجام خدمات مالی، حسابداری، مالیاتی برای کسب و کارهایی که در ایران و خارج از کشور به صورت همزمان مشغول به فعالیت هستند و دارای شعب بین المللی هستند

حساب اندیش برای شرکت های دولتی و سایر ارگان ها که با املاک خود به کسب درآمد پرداخته اند، انواع مشاوره مالیاتی و محاسبه مالیات بر درآمد را به مطلوب ترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

  • آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، کوچه حافظی پلاک 17، طبقه 5، واحد 20
  • شماره های تماس: 02122675230 و 02122678192
  • آدرس سایت : hesabandish.com

شرکت حسابداری ازتا  accazta.com

یکی دیگر از شرکت های حسابداری معتبر با حدود 35 سال خدمت، آماده ارائه انواع خدمات مالیاتی به شما عزیزان است.

ازتا یک شرکت برون سپاری خدمات حسابداری بوده که برای کسب و کارهای خرد و حقوقی بسیار مناسب است. به عبارت دیگر نیازی به استخدام نیروی ماهر و حسابدار خبره نیست.

کسب و کارها می توانند سالی یک بار دفاتر حسابداری خود را به مجموعه ازتا ارائه دهند تا روند ارسال اظهارنامه مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی و حقوقی به صحیح ترین شکل ممکن و بدون ابهام مالی انجام شود.

 شرکت حسابداری داراکو

شرکت داراکو ارائه دهنده کلیه خدمات مربوط به مشاوره، مدیریت مالی و حسابداری است که به بیزینس‌های کوچک و بزرگ کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی مالی دقیق و هدفمندی در جهت مدیریت بودجه خود داشته باشند.

خدمات حسابداری شامل تکمیل دفاتر مالی، تهیه صورت‌های مالی، گزارشات مالی، بررسی خروجی مالی شرکت، حسابرسی، مدیریت حقوق و دستمزد، بودجه‌بندی و مشاوره مالی است که گزارش کاملی از عملکرد مالی یک شرکت در بازه‌های زمانی مشخص را ارائه خواهد داد. گزارشات تهیه شده توسط بخش حسابداری، میزان سوددهی و یا زیان یک شرکت را به طور دقیق نشان می‌دهد که با بررسی آن می‌توانید اقدامات لازم در جهت حفظ موقعیت شرکت و یا بهبود وضعیت موجود را با همراهی مشاور و حسابدار مالی خود انجام دهید.

آدرس: تهران، بلوار نلسون ماندلا، روبه روی پمپ بنزین،  خیابان بابک بهرامی، پلاک 47

شماره تماس: 02128421607

شرکت پرشین تکس  persiantax.com

این شرکت در حقیقت کانون حسابداران و مشاوران رسمی مالیاتی بوده که در زمینه مشاوره مالیاتی و آموزش خدمات حسابداری مشغول به فعالیت می باشد.

این کانون آماده نصب و اجرای انواع نرم افزارهای حسابداری برای کسب و کارهاست.

بررسی و رسیدگی اسناد مالی، اصلاح انواع صورت حساب، ارسال صورت معاملات فصلی، ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده، محاسبه ارزش افزوده کالاهای خاص، تدریس خصوصی حسابداری و آموزشکامل مطابق با آخرین تغییرات سامانه مودیان از خدمات ویژه کانون حسابداری پرشین تکس است.

آدرس: تهران، بلوار میر داماد، شمس تبریزی (شمالی)، انتهای نیک رای، پلاک 2/1، طبقه 5، واحد 18

تلفن: 02122927385 و 02122927386

شرکت تنظیم حساب  tazminhesab.com

ارائه خدمات حسابداری و بیمه ای در سریع ترین زمان ممکن میسر می باشد. ارسال لیست بیمه و ارائه خدمات مشاوره مالیاتی به مغازه داران، فروشندگان و شرکت های با جواز کسب حقوقی از جمله خدماتی است که شرکت حسابداری تنظیم حساب به مشتریان خود ارائه نموده است.

آدرس: تهران، شهرک المهدی

تلفن: 02144873715

شرکت سما حساب  samahesab.com

با 16 سال سابقه و مدیریت بینظیر به تمامی کسب و کارها خدمات حسابداری ارائه می نماید. نصب سیستم حسابداری در محل، آموزش نرم افزارهای حسابداری مختلف، آموزش حسابداری پیمان کاری و بیمه پیمان ها، پکیج آموزش رسیدگی مالیاتی و سایر بسته های آموزشی به صورت فیلم و فایل از خدمات سما حساب به شمار می رود.

آدرس: تهران – بلوار فردوس غرب

شماره: 02144941184

شرکت آریا حساب  aryahesab.com

  • مشاوره در خصوص اظهارنامه مالیاتی
  • مشاوره در خصوص ارسال برگ تشخیص مالیات
  • وکیل مالیاتی برای اختلافات مالیاتی

همچنین شما می توانید بروزترین اخبار مالیات، حسابداری و بیمه را در بخش بلاگ سایت مطالعه کنید. خدمات انجام شده در این مجموعه همانند سایر شرکت های خدمات مالیاتی و حسابداری است.

شرکت مالی کده  malikadeh.com

ممکن است بسیاری از کارفرمایان به حسابداران خود اعتماد نداشته باشند. و یا از میزان اطلاعات آن ها نسبت به امور مالی و مالیاتی آگاهی لازم کسب نکرده باشند.

برای انجام خدمات تخصصی مثل ارسال اظهارنامه و یا صورت معاملات فصلی و پرداخت مالیات بر ارزش افزوده بهتر است از یک شرکت خدمات حسابداری مجرب کمک بگیرید.

آگاهی دوره ای از وضعیت مالی شرکت برای اجرای اهداف دراز مدت امری ضروری به شمار می رود. مالی کده با بهره مندی از کادری مجرب به کمک شما می شتابد.

آدرس: خیابان آزادی، استاد معین و اشرفی اصفهانی

شرکت تراز کمپانی  taraz-company.com

  • ارائه انواع خدمات دفاع مالیاتی برای مودیان معترض به مالیات تعیین شده
  • انجام خدمات گزارش حسابرسی
  • انواع صورت های مالی و حسابداری
  • انجام خدمات پلمپ دفاتر قانونی حسابداری و تحریر آن
  • نصب سیستم حسابداری در محل

موارد گفته شده و بسیاری از خدمات مالی دیگر توسط شرکت تراز کمپانی انجام خواهد شد.

آدرس: تهران، خیابان جردن، ابتدای خیابان دستگردی

تلفن: 02188196080

شرکت تدبیر حساب  tadbirhesab.com

ارسال لیست مالیات بر حقوق کارکنان شرکت های دولتی و خصوصی که بالای 12 میلیون تومان در ماه حقوق می گیرند توسط تدبیر حساب قابل انجام است.

همچنین ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی، ارسال صورت معاملات و اظهارنامه مالیاتی، بستن حساب پایان سال از خدمات تخصصی حسابداری و مالیاتی شرکت تدبیر حساب به شمار می رود.

همچنین امکان پلمپ دفاتر قانونی حسابداری به صورت آنلاین نیز وجود دارد.

آدرس: تهران، خیابان جمالزاده شمالی

تلفن: 02158316000

جمع بندی

ارسال اظهارنامه مالیاتی کاری بسیار تخصصی بوده که حتما باید توسط شرکت خدمات حسابداری و مالیاتی معتمد انجام شود. بهتر است این کار را به مغازه های کافی نت برون سپاری نکنید. چرا که ارسال غلط و دادن اطلاعات نامبهم به ممیز مالیاتی امکان جریمه را برای شما افزایش خواهد داد. کارشناسان حسابداری مجموعه حساب اندیش ایرانیان کلیه حساب ها را رصد خواهند کرد و با استناد به ماده ها و قوانین مالیاتی میزان مالیات نهایی را به طور قانونی برایتان کاهش خواهند داد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *