مقایسه خط چشم دائم با شید چشم فایروال چیست؟ آشنایی با انواع فایروال و بهترین برندهای موجود در بازار لیست بهترین موسسه حسابداری در تهران درآمد تعمیرات موبایل در ایران و خارج

درآمد تعمیرات موبایل در ایران و خارج

به دلیل بازار کار ایده‌آل حوزه تخصصی تعمیرات موبایل، اکثر قشر جوان جوامع امروزی ترجیح می‌دهند که برای شرکت در دوره آموزشی تعمیرات موبایل اقدام کنند. البته که انتخاب آنها معقولانه و مناسب است. کافی است میزان درآمد تعمیرات موبایل در ایران و خارج از ایران را مورد بررسی قرار دهید. ما در این مطب برایتان خواهیم گفت که تکنسین‌های تعمیر موبایل در ایران و خارج از کشور چه میزان درآمدی را کسب می‌کنند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

بررسی میزان درآمد تعمیرات موبایل در ایران

بازخبر/درآمد تعمیرکاران موبایل در ایران به فاکتورهای متعددی وابسته است. برای مثال درآمد تکنسین‌های متخصصی که به صورت مستقل کار می‌کنند، به مراتب بیشتر از افرادی است که به صورت استخدام در شرکت‌ها و ارگان‌های مختلف مشغول به کار هستند. از طرفی موقعیت جغرافیایی نیز بر میزان درآمد تعمیرات موبایل در ایران موثر است. مثلاً افرادی که در کلان‌شهرها مشغول به کار هستند، درآمد بیشتری نسبت به تعمیرکاران ساکن در شهرستان‌ها دارند.

با این اوصاف نمی‌توانیم به اعداد و ارقام خاصی به عنوان میزان درآمد افراد متخصص تعمیر موبایل اشاره کنیم. طبق آخرین آماری که در سال 1397 گرفته شده بود، در این سال درآمد تعمیرکاران موبایل بین 7 تا 15 میلیون تومان متغیر بود. بدون شک در حال حاضر میزان درآمد تعمیرکاران گوشی موبایل نیز افزایش چندین برابر داشته است.

بررسی میزان درآمد تعمیرات موبایل در خارج از کشور ایران

از آنجایی که قیمت موبایل در خارج از کشور نیز بالا است، افراد ترجیح می‌دهند که به جای خرید مجدد گوشی، برای تعمیرات و تعویض قطعات موبایل معیوب خود اقدام کنند. با این اوصاف تکنسین‌های تعمیر موبایل از میزان درآمد و حقوق مناسبی در خارج از کشور برخوردار هستند. برای مثال افراد شاغل در این حرفه که در کشور استرالیا سکونت دارند، درآمدی به صورت تقریبی معادل با 58 هزار دلار کسب می‌کنند. درآمد تعمیرکاران موبایل در کشور ترکیه نیز به صورت سالانه تقریباً 441 دلار برآورد شده است. درآمد تکنسین تعمیرات موبایل در آلمان به طور متوسط 2598 دلار آمریکا برآورد شده است.

در ادامه برایتان خواهیم گفت که چگونه می‌توان به این میزان از حقوق دست یافت. کافی است در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل ثبت نام کرده و صفر تا صد تعمیرات موبایل را بیاموزید.

آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای

آموزش تعمیرات موبایل مناسب‌ترین راهکار برای اشتغال در زمینه تعمیرات تخصصی گوشی‌های هوشمند است. به این منظور کافی است در آموزشگاه تعمیرات موبایل ثبت نام کنید.

شما با شرکت در این دوره تضمینی آموزش تعمیرات موبایل علیرغم اینکه مهارت تعمیرات موبایل را به صورت کاملاً تخصصی یاد گرفته‌اید، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده‌اید و بعد از دوره، از خدمات پشیبانی و آموزش‌های آپدیت گوشی‌های جدید در پنل اختصاصی خود بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید همواره جز تعمیرکارانی باشید که در سریع‌ترین زمان ممکن به جدیدترین قلق‌های تعمیراتی گوشی‌های جدید دسترسی داشته باشید تا نسبت به سایر تعمیرکاران مزیت رقابتی بالاتری داشته باشید و همینطور درآمد بیشتری کسب نمایید.

در ادامه برایتان خواهیم گفت که با شرکت در دوره تخصصی تعمیرات موبایل از چه امتیازاتی بهره‌مند خواهید شد. بدون شک با آموزش فوق تخصصی تعمیرات موبایل آینده شغلی شما تضمین شده و به شرط دریافت مدارک معتبر حتی برای مهاجرت کاری نیز می‌توانید اقدام کنید.

بررسی مزایای شرکت در آموزش فوق تخصصی تعمیرات موبایل پل

با ثبت نام در دوره جامع تعمیرات موبایل از مزایای منحصر به فردی بهره‌مند خواهید شد. برخی از این مزایا عبارت‌اند از:

دوره فشرده با تضمین یادگیری تعمیرات موبایل

مهم‌ترین مزیت و ویژگی این دوره آموزش تعمیرات موبایل گوشی در کوتاه مدت بودن آن است. در واقع آموزش در 2 هفته و ۷۲ ساعت انجام می‌شود. اگر محدودیت زمانی دارید و دلتان می‌خواهد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهارت‌های تخصصی تعمیر موبایل را آموزش ببینید، این دوره برای شما سودمند و مفید است.

عدم محدودیت جغرافیایی برای ثبت نام در دوره آموزشی تعمیرات موبایل

برای ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات موبایل از مبتدی تا حرفه‌ای هیچ گونه محدودیت جغرافیایی وجود ندارد. بنابراین کارآموزان می‌توانند از اقصی نقاط ایران برای ثبت نام اقدام کنند. لازم به ذکر است که این آموزشگاه تخصصی جهت رفاه حال کارآموزان شرایط بهره‌مندی از اقامت رایگان در رشت را فراهم کرده است؛ بنابراین اگر از سایر استان‌های کشور برای ثبت نام در این دوره اقدام می‌کنید. امکان بهره‌مندی از خوابگاه مجهز رایگان نیز برای شما عزیزان فراهم شده است.

تدریس دروس توسط اساتید متخصص و توانا

کلیه اساتیدی که در آموزشگاه های معتبر تدریس می‌کنند از مهارت و توانایی کافی برخوردار بوده و صفر تا صد تجربیات خود را به کارآموزان دوره آموزش می‌دهند. شما می‌توانید با شرکت در این دوره آموزشی از خدمات پشتیبانی دوره نیز به مدت یک سال بهره‌مند شده و ایرادات خود را به صورت جزئی رفع کنید.

ارائه مدارک معتبر تعمیرات موبایل

کلیه کارآموزان به شرط شرکت در آزمون فنی و حرفه ای موفق به دریافت مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل خواهند شد. این مدرک در ایران و سایر کشورهایی که عضو سازمان جهانی کار هستند، دارای اعتبار بوده و برای اخذ مجوز و دریافت وام و سایر تسهیلات کاربردی است. لازم به ذکر است که بعد از دریافت مدرک فنی و حرفه ای افراد می‌توانند برای دریافت مدرک بین المللی و دانشگاهی نیز اقدام کنند.

برای دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای تعمیرات موبایل، شخص باید در آزمون کتبی فنی و حرفه ای حداقل نمره 50 و در آزمون عملی فنی و حرفه ای حداقل نمره 70 را کسب کند. بدین طریق موفق به دریافت مدرک فنی و حرفه ای تعمیر موبایل می‌شود. این مدرک علاوه بر ایران در سایر اقصی نقاط جهان و کشورهای مورد تایید سازمان کار جهانی معتبر است.

هزینه مقرون به صرفه دوره آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه‌ای

از دیگر مزایای شرکت در این دوره آموزشی می‌توانیم به تعرفه مقرون به صرفه آن اشاره کنیم کافی است هزینه آموزش تعمیرات موبایل در این دوره آموزشی را با سایر دوره‌ها مقایسه کنید. لازم به ذکر است که اگر شخصی از کیفیت دوره رضایت نداشته باشد، هزینه دوره برای او برگشت داده می‌شود.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مطلب به شرح مفصل برایتان دربارۀ میزان درآمد تعمیرات موبایل در ایران و خارج صحبت کردیم. اگر در این حرفه مشغول به کار هستید بهتر است دانش و مهارت‌های خود را با شرکت در دوره تخصصی ارتقا داده و مسیر پیشرفت شغلی خود را هموار کنید. در پایان تاکید می‌کنیم که این دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل برای افراد مبتدی و آماتور نیز کاربردی است و با شرکت در این دوره می‌توانند شغل و درآمد ایده‌آل خود را کسب کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *