نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان برای خواب خوب مقررات بگذارید صبحانه‌ای که کاهش وزن را ۴ برابر می‌کند آیا رفع بی‌نظمی‌های زندگی در بهبود سلامت روان موثر است؟

سند استانی کاهش خطر حوادث و سوانح در هرمزگان تهیه و بررسی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: باتوجه به وضعیت خاص استان و براساس برنامه ملی کاهش خطر حوادث و سوانح، سند استانی کاهش خطر حوادث و سوانح در استان که با مشارکت دستگاه‌های متولی این برنامه تهیه شده، مورد بررسی قرار گرفت.

بازخبر/به گزارش از اداره‌کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهرداد حسن‌زاده شامگاه یکشنبه در نشست کارگروه بررسی مطالعات این سند استانی که برای نخستین بار در سطح استان هرمزگان تهیه شده است، افزود: در این سند بدنبال این هستیم تا فرآیند پیش بینی، پیشگیری و کاهش خطر حوادث و سوانح استان از وضعیت مطلوب‌تری برخوردار شود.

وی بیان کرد: ارائه برنامه‌ها و اقدامات مربوط به کاهش خطر و حوادث، پیش‌بینی و پیگیری کاهش خطر حوادث و سوانح در تمامی ابعاد از اهداف این سند است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، مدیریت یکپارچه و هماهنگ، تحقق تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری در راستای افزایش تاب آوری و تحقق جامعه محوری مدیریت بحران را از دیگر اهداف این سند عنوان کرد.

حسن‌زاده همچنین به خدمات مورد انتظار در این طرح اشاره و تصریح کرد: خدمات مورد انتظار در طرح نیز شامل شناسایی و اولویت بندی مخاطرات به تفکیک شهرستان، شناسایی آسیب پذیری‌ها اعم از آسیب پذیری‌های فیزیکی و کالبدی، اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی است.

وی ادامه داد: براساس برآوردها باید آسیب پذیری‌های بحران ساز مشخص و اولویت بندی شوند و در برنامه و اقدامات ارائه شده در این سند محور اولویت بندی ها قرار گیرد./ایرنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *