ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

عکس | داوری که به قصد کشت زده شد!

یک بازیکن فوتبال فک داور را شکست و چندتا از دندان های او را خرد کرد.

بازخبر/تماشاگران فوتبال شاهد حمله بی رحمانه به داور بازی بودند، فک این کمک داور در نتیجه این حمله شکست و سه دندان خود را نیز از دست داد. یک بازی فوتبال در لیگ دسته پایین تر استرالیا به سرعت آشوب کشیده شد پس از این‌ که یکی از بازیکنان نیمکت نشین که بوکسور آماتور هم هست، به طرز وحشیانه ای به داور حمله کرد، بازی ای که روز جمعه در شهر سیدنی استرالیا بین دو تیم گرینیکر ایگلز و پدستو هورنتز برگزار شد.
آدام عبدالله، بازیکن 25 ساله گرینیکر به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نبود ولی این مسئله نتوانست جلوی این بوکسور را بگیرد که نقش مهمی در این بازی ایفا کند، او عصبانیت خود را پس از باخت تیمش بر سر داور کنار خط، کدر یاگی خالی کرد.

عکس های منتشر شده نشان می‌دهد عبدالله این داور را به زمین زده و مشت های متعددی را روانه صورتش می‌کند در حالی که بقیه افراد در تلاش برای مداخله می‌باشند.
در تصاویر دیگری دیده می‌شود این داور بخت برگشته را دید که فک خود را فشار می‌دهد و می‌گوید : فکم شکسته، فکم شکسته…

یاگی 45 ساله، در لیورپول زیر تیغ جراحان رفت در حالی که فک وی از سه ناحیه شکسته بوده و سه دندانش را هم از دست داده بوده است.
آدام عبدالله که همسرش در ماه پنجم بارداری خود به سر می‌برد از قرار وثیقه محروم شده است چون دادگاه تشخیص داده حضور او برای جامعه و برای قربانی خطرناک خواهد بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *