سی‌ و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز شد یک توصیه درباره مسواک زدن استاندار هرمزگان: بندر جدید لنگه قابلیت پهلوگیری کشتی‌های خودروبر را داشته باشد ۶ دوپینگ جدید در ورزش ایران
مدیر فوریت‌های پزشکی علوم پزشکی مشهد

۱۲۶ مهمان یک مراسم عروسی در کلات به‌علت مسمومیت غذایی معاینه شدند

مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهدمقدس گفت: در یک مراسم عروسی در روستای آبگرم از توابع کلات ۱۲۶ نفر مسموم شده و توسط اورژانس مورد معاینه قرار گرفتند.

بازخبر / رضا وفایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: حدود ۱۲۶ نفر از مهمانان یک مجلس عروسی در روستای آبگرم در توابع کلات به سبب خوردن غذای آلوده دچار مشکلات معده شده و یک پزشک از خود شهرستان و یک تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند. از تعداد ۱۲۶ نفر که مورد معاینه قرار گرفتند ۱۱۳ نفر به‌صورت سرپایی درمان شده و ۱۳ نفر به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس بیان کرد: از تعداد ۱۳ نفر افرادی که به مشهد اعزام شده بودند ۱۲ نفر در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد و یک نفر در بیمارستان ۲۲ بهمن تحت مداوا قرار گرفتند که بخش عمده آن‌ها هم اکنون وضعیت مناسبی داشته و مرخص شده‌اند.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: به‌طور قطع غذای توزیع شده در این مجلس با مشکل روبه‌رو بوده و برای پی‌بردن به نوع آلودگی و مشکلات موجود از آن‌ها نمونه‌برداری شده و آزمایشات مختلفی ‌روی آن در حال انجام است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *