آخرین وضعیت پشه آئدس در کشور / ۱۷۸ مبتلای تب دنگی تا هفته اول شهریور نقاط ضعف و قوت تیم ایران در المپیاد جهانی نجوم ۲۰۲۴/شرط حفظ جایگاه اول کشور در رقابت جهانی اختر فیزیک دوری دولت جدید از یک غفلت چندین ساله اهدا عضو جوان ۲۵ ساله هرمزگانی ناجی جان سه نفر شد
بازیکن تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران:

به دنبال مدال مسابقات پاراآسیایی اندونزی هستیم+فیلم

“فرزانه حیدری”مربی و بازیکن تیم ملی والیبال نشسته زنان کشورمان که موفق به کسب مدال برنز مسابقات آسیایی چین شد، عصر گذشته(۱۳ تیر) به بندرعباس بازگشت.

بازخبر / “فرزانه حیدری”مربی و بازیکن تیم ملی والیبال نشسته زنان کشورمان که موفق به کسب مدال برنز مسابقات آسیایی چین شد، عصر گذشته(۱۳ تیر) به بندرعباس بازگشت.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران با شکست تیم قزاقستان، سوم آسیا شد و توانست مجوز حضور مسابقات جهانی هلند و بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی را کسب کند.

در همین خصوص مربی تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: مسابقات بین ۵ تیم برگزار شد که تیم چین، نایب‌قهرمان المپیک ریو نیز در این رقابت‌ها حضور داشت و توانست قدرت خود را به رخ رقبا بکشاند.

بتول مهران پور تصریح کرد: حضور تیم‌های مغولستان و قزاقستان نیز در این رقابت‌ها نیز باعث شده بود سطح مسابقات نیز بالاتر برود و شاهد رقابت نزدیکی بین تمامی تیم‌ها بودیم.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران کشورمان توانستند دو تیم را در این رقابت‌ها شکست دهند و مقام سوم آسیا را کسب کنند، خاطرنشان کرد: بعد از استراحت چند روزه، تمرینات خود را به‌صورت متمرکز در کمپ تیم‌های ملی مجدداً آغاز می‌کنیم.

همچنین بازیکن تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: از اینکه توانستم برای کشورم و استان هرمزگان موفقیت بزرگی به دست آورم، بسیار خوشحالم.

فرزانه حیدری با بیان اینکه دستیابی به مدال آسیایی چندان راحت نیست، خاطرنشان کرد: این کسب مقام سومی آغاز راهی برای موفقیت در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی اندونزی است که امیدوارم با برگزاری تمرینات بیشتر و هماهنگ لازم بتوانیم به این اهداف بزرگ به دست آوریم.

وی در پایان تصریح کرد: همان‌طور که برای آقایان برنامه‌های در نظر گرفته‌شده است، برنامه‌های خیلی خوبی برای بانوان قرار است برنامه‌ریزی شود و تمریناتمان افزایش یابد تا در مسابقات جهانی بتوانیم در بین تیم‌های برتر مسابقات قرار بگیریم.

به گزارش ایسنا، در مراسم استقبال از این دو افتخارآفرین هرمزگانی، خادمی و رضایی، معاونین اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، کامجو، دبیر هیئت جانبازان و معلولین استان هرمزگان، قائم‌مقام سازمان بهزیستی استان هرمزگان و شهردار میناب حضور داشتند..

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *