آخرین وضعیت پشه آئدس در کشور / ۱۷۸ مبتلای تب دنگی تا هفته اول شهریور نقاط ضعف و قوت تیم ایران در المپیاد جهانی نجوم ۲۰۲۴/شرط حفظ جایگاه اول کشور در رقابت جهانی اختر فیزیک دوری دولت جدید از یک غفلت چندین ساله اهدا عضو جوان ۲۵ ساله هرمزگانی ناجی جان سه نفر شد

برگزاری چهارمین کارگاه بررسی و بهبود کیفیت سوادآموزی

مدیر آموزش و پرورش قشم از برگزاری چهارمین کارگاه بررسی کتب جدیدالتألیف و همچنین روش‌های بهبود کیفیت دوره‌های سوادآموزی در سال جاری با حضور ۸۱ آموزش‌دهنده در این ناحیه آموزشی خبر داد.

 باز خبر,بهرام پوراشرف با تأکید بر اهمیت دانش‌افزایی و به‌روزرسانی اطلاعات آموزش‌دهندگان سوادآموزی، اظهار کرد: در این راستا چهارمین کارگاه روش تدریس و بررسی کتب جدیدالتألیف و همچنین کارگاه بهبود کیفیت دوره‌های سوادآموزی و انتقال نهضت سوادآموزی برای آموزش‌دهنده‌های این حوزه در سال ۹۵ برگزار شد.

وی گفت: در این کارگاه ۸۱ آموزش‌دهنده دوره‌های سوادآموزی و انتقال در یک دوره یک‌روزه با آخرین تغییرات کتب درسی و روش‌های نوین تدریس آشنا شدند.

مدیر آموزش و پرورش قشم با بیان اینکه در این چهار کارگاه جمعاً بیش از ۳۲۰ نفر درس حضور داشتند، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را ارتقای آگاهی و آشنایی آموزش‌دهندگان با روش‌های تدریس برای افراد گروه سنی ۴۹-۱۰ سال بوده است.

پوراشرف تصریح کرد: آخرین آیین‌نامه‌های آموزشی، آیین‌نامه‌های ارزشیابی، چیستی، چرایی و چگونگی سوادآموزی به آموزش‌دهنده‌ها از دیگر موارد آموزشی در این کارگاه‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه که مطابق حجم ابلاغی اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان در سال ۹۵، حدود ۱۵۰ بی‌سواد و ۶۰ نفر نیز در دوره انتقال در شهرستان قشم وجود دارد، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا اوایل شهریورماه بیش از ۵۰ درصد از بی‌سوادان و صد درصد از سوادآموزان دوره انتقال زیر پوشش کلاس‌های سوادآموزی این ناحیه آموزش قرار گرفته‌اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *