چرا انتخاب وکیل مجرب و حرفه‌ای در شیراز مهم است؟ کشف شهاب سنگی از سیارک وستا در ایران مراسم رونمایی از ۳۰ کتیبه گِلی هخامنشی هزینه تعویض مفصل زانو در سال 1403 چقدر است؟
رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد

مصدومیت ۵۱ نفر به دلیل وقوع سیل و طوفان/ امدادرسانی به بیش از ۱۱ هزار حادثه‌دیده

رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به مصدومیت ۵۱ نفر به دلیل وقوع سیل و طوفان در استان گلستان و مازندران، گفت: بیش از ۱۱ هزار نفر در ۱۵۲ شهر و روستا توسط نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی شدند.

بازخبر / ناصر چرخساز در ارتباط با گزارش امدادرسانی در سیل و طوفان طی ۴۸ ساعت گذشته اظهار داشت: ۵ استان اردبیل، آذربایجان شرقی، سمنان، گلستان و مازندران متأثر از سیل و آب‌گرفتگی شده و ۲۱ شهرستان نیز گرفتار این حادثه هستند.

وی افزود: ۱۱هزار و ۶۵۷ نفر در  ۱۵۲ شهر و روستا امدادرسانی شدند و حدود ۴۰ نفر از طریق برپایی ۱۰ دستگاه چادر اسکان اضطراری یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات از مصدوم شدن ۵۱ نفر به دلیل سیل و طوفان طی این مدت خبر داد و اعلام کرد:‌ ۴۸ نفر از مصدومان مربوط به استان مازندران و ۳ نفر نیز ساکن استان گلستان بوده‌اند همچنین ۷ نفر در این دو استان جان خود را از دست داده‌اند.

چرخساز با بیان اینکه ۵۷ واحد مسکونی از آب تخلیه شده و ۴ دستگاه خودرو نیز از مسیر سیلاب رهاسازی شده است،‌گفت: بیش از ۱۴ هزار و ۷۵۰ کیلوگرم نایلون جهت کمک به حادثه‌دیدگان توزیع شده و امدادرسانی همچنان در استان مازندران ادامه دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *