سی‌ و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز شد یک توصیه درباره مسواک زدن استاندار هرمزگان: بندر جدید لنگه قابلیت پهلوگیری کشتی‌های خودروبر را داشته باشد ۶ دوپینگ جدید در ورزش ایران

نام بوستان غدیر تغییر نکرده است/ انتقادها باید با آگاهی باشد

با توجه به اعتراض افراد ناآگاه از مسائل شهری نسبت به تغییر نام مجموعه گردشگری (بوستان) غدیر بندرعباس، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس تأکید کرد که نام این بوستان هیچ تغییری نداشته است.

   بازخبر /   مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس توضیحاتی در خصوص تغییر نام مجموعه گردشگری (بوستان) غدیر بندرعباس ارائه داد.

“با توجه به انتشار مطلبی از سوی افراد ناآگاه در مسائل شهری در فضای مجازی مبنی بر اعتراض شدید نسبت به اقدام غیراصولی شهرداری بندرعباس، پیرامون تغییر نام مجموعه گردشگری(بوستان) غدیر، ارائه توضیحات زیر لازم است.

نخست اینکه نام بوستان موردنظر با توجه به اهمیت این رخداد اعتقادی و تاریخی، از ابتدای احداث این محل به نام«غدیر» مزین شده است.

بر همین اساس تأکید می‌گردد، این مجموعه با توجه به وسعت زیاد به سه بخش«بوستان ورزش» غدیر، «بوستان معلولین» غدیر و خود «بوستان غدیر» نام‌گذاری شده است.

ضمناً، بررسی اخبار و رخدادهای شهر پیرامون مسئله غدیر و جلسات مربوط به این ایام، گواه خدمات بی‌مثال شهرداری بندرعباس در همراهی حرکت‌های مردمی است.

با توجه به اینکه اهمیت غدیر بر همه نمایان است و مسئولان شهرداری نیز نسبت به آن واقف هستند، پیشنهاد می‌شود گروه‌ها، احزاب یا افراد مخلف ابتدا پیرامون‌ دغدغه‌های خود تحقیق کرده و پس از اطمینان خاطر، به شیوه صحیح و تأثیرگذار موارد موردنظر را مطرح کنند.”

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *