پزشکیان: اجازه ندهیم کسی در کشور رنج بکشد مهاجرت بزرگ در راه؛ خشکی کامل آبخوان‌های کشور تا ۱۵ سال آینده/ این سه استان در بدترین وضعیت فرونشست آیا دوچرخه‌سواری به اندازه کاشت درخت بر حفظ محیط زیست موثر است؟ پزشکیان: برای صلح و امنیت در جهان گفت‌وگو خواهیم کرد/ جوسازی علیه ایران را خنثی می‌کنیم

تداوم رکوردشکست ناپذیری ایران درآسیا/۱۲۳۲روز!

ملی پوشان ایرانی از روز اول خرداد ۱۳۹۲ که در یک بازی دوستانه مقابل عمان شکست خوردند تا ۱۴ مهر ۱۳۹۵ مقابل هیچ تیم آسیایی دیگری نباخته اند. ایران طی این مدت در ۲۵ بازی، ۲۰ برد و ۵ تساوی به دست آورده.

 باز خبر,به گزارش تابناک ورزشی، ملی پوشان ایرانی از روز اول خرداد ۱۳۹۲ که در یک بازی دوستانه مقابل عمان شکست خوردند تا ۱۴ مهر ۱۳۹۵ مقابل هیچ تیم آسیایی دیگری نباخته اند. ایران طی این مدت در ۲۵ بازی، ۲۰ برد و ۵ تساوی به دست آورده.
 در بازی های گذشته دو تیم، ایران صاحب ۴ برد، یک مساوی و یک باخت شده است. در این رقابت ها ایران ۸ گل زده و دو گل هم دریافت کرده.  در مسابقات رسمی ایران ۳ برد و یک باخت به دست آورده و تساوی بدون گل دو تیم در سال ۱۳۸۸ و برد یک بر صفر ایران در خرداد سال ۹۴، در دیدارهای دوستانه به دست آمده.
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *