سی‌ و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز شد یک توصیه درباره مسواک زدن استاندار هرمزگان: بندر جدید لنگه قابلیت پهلوگیری کشتی‌های خودروبر را داشته باشد ۶ دوپینگ جدید در ورزش ایران

آغاز طرح اتصال ۳۰۲ آموزشگاه روستایی هرمزگان به شبکه اینترنت

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش هرمزگان گفت: جهت توسعه عدالت آموزشی و کیفیت بخشی به نظام آموزشی و تربیتی مدارس روستائی، طرح اتصال ۳۰۲ آموزشگاه روستایی به شبکه اینترنت آغاز شد.

بازخبر  مصطفی فرهمند از آغاز اینترنت دار کردن مدارس روستایی هرمزگان خبر داد و گفت: در راستای توسعه عدالت آموزشی و دسترسی مدارس روستایی فاقد امکان دسترسی به اینترنت، طرح اتصال این مدارس به اینترنت شروع‌شده است.

وی افزود: در گام اول این طرح بیش از ۳۰۲ مدرسه روستایی کمتر برخوردار مورد هدف بوده است که در این راستا تجهیزات موردنیاز جهت دسترسی به اینترنت از سوی اداره کل آموزش‌وپرورش تأمین و این آموزشگاه‌ها تجهیز خواهند شد.

فرهمند ادامه داد: گام نخست، این طرح آموزشگاه‌ها بر حسب تعداد دانش آموزان و نیز مدارس بدون اینترنت  که درون روستاهای آن‌ها اینترنت و بستر لازم جهت دسترسی مدارس به اینترنت فراهم است، شروع‌شده است.

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش‌وپرورش هرمزگان تصریح کرد: این پروژه با تخصیص اعتبار بالغ‌بر چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال و با پیگیری‌های مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان، از نیمه اول خردادماه ۹۹ شروع و تا هفته اول تیرماه به پایان خواهد رسید و در حال حاضر به‌طور همزمان مراحل تجهیز و امکان‌سنجی در مدارس روستایی از سوی شرکت‌های معتبر ارائه‌دهنده خدمات اینترنت از طریق سرویس‌های وایرلس و TD Lteدر حال انجام است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *