پزشکیان: اجازه ندهیم کسی در کشور رنج بکشد مهاجرت بزرگ در راه؛ خشکی کامل آبخوان‌های کشور تا ۱۵ سال آینده/ این سه استان در بدترین وضعیت فرونشست آیا دوچرخه‌سواری به اندازه کاشت درخت بر حفظ محیط زیست موثر است؟ پزشکیان: برای صلح و امنیت در جهان گفت‌وگو خواهیم کرد/ جوسازی علیه ایران را خنثی می‌کنیم
فیصل دانش ، عضو و سخنگوی عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

دانش: اعضا شورا هم مثل نمایندگان مجلس از مردم رای می گیرند/در خواست ما این بود که نمایندگان اجازه بدهند شورا خودش مشکلات داخلی اش را حل کند

عضو و سخنگوی شورای شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور خود گفت:  عدم تشکیل جلسه هیئت رئیسه توسط رئیس شورا دلیل ناهماهنگی در برگزاری جلسات است. طبق قانون دستورجلسه شورا باید باهماهنگی اعضا هیت ریسه باشد.

بازخبر / عضو و سخنگوی شورای شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور خود گفت:  عدم تشکیل جلسه هیئت رئیسه توسط رئیس شورا دلیل ناهماهنگی در برگزاری جلسات است. طبق قانون دستورجلسه شورا باید باهماهنگی اعضا هیت ریسه باشد.

فیصل دانش در ادامه یادآور شد ،شورا امری جمعی است وقتی مسائل فردی می شود ، مشکلات بوجود می آید.اگر در امور مشورت شود کمتر شاهد ناهماهنگی خواهیم بود.

سخنگوی شورا با رای اعضا شورا انتخاب می شود و من بعد با رای شورا برای مدت دو سال انتخاب شده ام. سخنگوی شورا موظف است مواضع اکثریت شورا را بیان کند .

 

فیصل دانش گفت : نمایندگان را هم ما انتخاب می کنیم ، نمایندها هم باید مثل همه پایبند به قانون باشند. در خواست ما این بود که نمایندها اجازه بدهند شورا خودش مشکلات داخلی اش را حل کند.

 

نمایندگان بجای دخالت در امور داخلی شورا ، بیایند و مشورت و راهکار بدهند . تا با هم مشکلات مردم را حل کنیم . بجای موضع گیری به هم کمک کنیم.

همینطور که اعضا شورا از مردم رای می گیرند ، نمایندگان مجلس هم از مردم رای می گیرند. ارتباط و نیاز اعضا شورا و نمایندگان مجلس امری متقابل است و نباید فکر کرد این نیاز یک طرفه است.

 

دانش در پایان گفت :نباید فراموش کرد ، که برخی نمایندگان در گذشته برای برخی اعضا شورا مشکل درست کردند ، اما در نهایت خود دچار مشکل شدند و توسط مردم حذف شدند. زیرا اعصا شورا با مردم و معتمدین ارتباط مستمر دادند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *