پزشکیان: اجازه ندهیم کسی در کشور رنج بکشد مهاجرت بزرگ در راه؛ خشکی کامل آبخوان‌های کشور تا ۱۵ سال آینده/ این سه استان در بدترین وضعیت فرونشست آیا دوچرخه‌سواری به اندازه کاشت درخت بر حفظ محیط زیست موثر است؟ پزشکیان: برای صلح و امنیت در جهان گفت‌وگو خواهیم کرد/ جوسازی علیه ایران را خنثی می‌کنیم

برگزاری کلاس مربیگری فوتبال درجه A ایران در قشم

رئیس هیأت فوتبال قشم گفت: نخستین دوره کلاس مربیگری فوتبال درجه A ایران ویژه آقایان با حضور ۲۴ نفر از مربیان فوتبال برای اولین بار زیر نظر فدراسیون فوتبال در جزیره قشم در حال برگزاری است.

 باز خبر,شریف شریفی نژاد امروز در حاشیه برگزاری کلاس مربیگری فوتبال درجه A  ایران در گفت و گو باخبرگزاری فارس در قشم با بیان اینکه  دانش‌افزایی یکی از ارکان رشد و توسعه در امر آموزش محسوب می شود اظهار داشت : هر چند که در جزیره قشم و استان هرمزگان فوتبال به صورت آماتور دنبال می شود اما یکی از ارکان و معیارهای حرفه ای شدن برگزاری کلاس های آموزشی و ارتقا سطح فنی دانش مربیان است .

وی به اصول اولیه آمادگی در فوتبال اشاره کرد و افزود : هر مربی در راستای تقویت و برای سازماندهی و تمرین دادن یک تیم فوتبال باید چهار رکن اساسی تاکتیک،تکنیک، آمادگی جسمانی و آمادگی روانی را در نظر داشته باشد.

رئیس هیئت فوتبال قشم خاطر نشان کرد : اولین دوره کلاس مربیگری فوتبال درجه A ایران ویژه آقایان با حضور۲۴ نفر از مربیان فوتبال برای اولین بار زیر نظر فدراسیون فوتبال و با همکاری اداره ورزش و جوانان قشم و هیات فوتبال هرمزگان در جزیره قشم در حال برگزاری است.

شریفی نژاد با بیان اینکه این مربیان از شهرستان های قشم ، بندرلنگه ، کهنوج و سیرجان در این کلاس حضور دارند ادامه داد : این کلاس با هدف بالا بردن توان علمی و دانش افزایی مربیان هرمزگان از ۲۷ شهریور ماه تا ۱۵ مهرماه به مدت ۱۸ روز در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی قشم دایر است.

وی تصریح کرد : محمد امین چرخنده و حمید رضا سایبانی دو تن از مدرسین خوشنام فدراسیون فوتبال کشور و هرمزگان تدریس این دوره از کلاس مربیگری را برعهده دارند و به این شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهند.

جزیره قشم با یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت و حدود ۱۱۷ هزار نفر جمعیت به عنوان یکی از شهرستان های استان هرمزگان در جنوب ایران قرار دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *