سی‌ و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز شد یک توصیه درباره مسواک زدن استاندار هرمزگان: بندر جدید لنگه قابلیت پهلوگیری کشتی‌های خودروبر را داشته باشد ۶ دوپینگ جدید در ورزش ایران

مدارس هرمزگان نیازمند امکانات بالایی هستند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: شرایط مدارس به‌دلیل گرمای آب و هوا، در هرمزگان بسیار خاص است و مدیریت مدارس خواهان امکانات بالایی است.

 باز خبر, از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی صبح امروز در مراسم آئین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی که در هنرستان شهید رجایی ناحیه یک بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن بازگشایی مدارس، خطاب به نماینده وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: شرایط مدارس به‌ دلیل گرمای آب و هوا، در هرمزگان بسیار خاص است و مدیریت مدارس خواهان امکانات بالایی است، از همین رو انتظار می‌رود، که در این راستا به هرمزگان توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه ۱۳ میلیون دانش‌آموز امروز در کشور به سر کلاس‌های درس می‌روند که ۳۲۰ هزار نفر آن سهم هرمزگان است، اضافه کرد: این میزان جمعیت خواهان مدیریت بهینه و هدفمند است و نباید فراموش کرد که آموزش و پرورش می‌تواند منشا خوبی‌ها و نادرستی‌های آینده و حتی حال جامعه باشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: برای رفع مشکلات و چالش‌های آموزش و پرورش استان از همه دلسوزان تعلیم و تربیت بالاخص مسؤولان انتظار می‌رود نگاه ویژه‌ای را به این مهم در هرمزگان داشته باشد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی عنوان کرد: فراهم شدن زمینه‌های تحصیل برای همه دانش آموزان در محرومترین و دوردست‌ترین مناطق در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش باشد و هیچ تمایز و تبعیضی در ارائه خدمات نظام تعلیم و تربیت را جایز نمی‌دانیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *