سی‌ و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز شد یک توصیه درباره مسواک زدن استاندار هرمزگان: بندر جدید لنگه قابلیت پهلوگیری کشتی‌های خودروبر را داشته باشد ۶ دوپینگ جدید در ورزش ایران
رئیس شبکه بهداشت قشم خبر داد

خارج کردن موفقیت‌آمیز توده ۵ کیلویى از شکم بانوی قشمی

رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: کادر پزشکى بیمارستان پیامبر اعظم(ص) این شهرستان در یک عمل جراحی نادر موفق شد یک توده پنج کیلوگرمی را از شکم یک بانوی قشمی خارج کند.

بازخبر / محمدرضا دولت‌آبادی در قشم اظهار داشت: کادر پزشکى بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم در یک عمل جراحی نادر موفق شدند یک توده پنج کیلویى را از شکم بانوی قشمی خارج کنند.

وی با بیان اینکه این توده پس از پنج ساعت تلاش از شکم این زن خارج شد، افزود: این در حالی است که این بیمار جهت مداوا به بیمارستان‌های شهرهایى همچون بندرعباس، شیراز و یزد مراجعه کرده بود که هیچ یک از آنها علت درد وی را تشخیص نداده بودند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم خاطرنشان کرد: پس از مراجعه این بانوی قشمی، کادر درمانی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم پس از انجام آزمایش و سی‌تی‌اسکن متوجه توده در شکم می‌شوند.

دولت‌آبادی ادامه داد: کادر پزشکی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم بلافاصله بیمار را به اتاق عمل انتقال داده و در یک عمل موفقیت‌آمیز این توده پنج کیلویی را از شکم این زن خارج کردند.

به گزارش فارس، شهرستان قشم با یک‌هزار و ۷۲۵ کیلومتر مربع مساحت و حدود ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۰ کیلومتری بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است و شامل چهار شهر قشم، درگهان، سوزا، هرمز و ۶۶ روستاست.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *