سی‌ و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز شد یک توصیه درباره مسواک زدن استاندار هرمزگان: بندر جدید لنگه قابلیت پهلوگیری کشتی‌های خودروبر را داشته باشد ۶ دوپینگ جدید در ورزش ایران
این خبر بروزرسانی می شود...

گزارش دومین روز ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس یازدهم در هرمزگان

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در استان از ۱۰ آذرماه جاری همزمان با سراسر کشور آغاز شد و به‌مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.برهمین اساس و طبق روال انتخابات گذشته این خبرگزاری روزانه با تهیه گزارش های خبری و تصویری روزانه اقدام به آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس یازدهم در استان هرمزگان خواهد کرد.

  بازخبر / ثبت نام ۸ داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه های انتخاباتی استان در روز نخست

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: در روز اول ۷  نفر به ستادهای انتخاباتی استان و یک نفر به وزارت کشور مراجعه و ثبت نام قطعی کردند.

سعید ناجی با بیان این مطلب افزود: روز گذشته(۱۰ آذر) ۸ نفر در سه حوزه های انتخاباتی استان ثبت‌نام قطعی داشته‌اند که از این تعداد یک نفر خانم هستند.

وی اضافه کرد: بیشترین تعداد افراد ثبت نام کننده در حوزه انتخابیه مرکزی با ۶ نفر و کمترین میزان مربوط به حوزه غرب بوده که تاکنون برای ثبت نام  مراجعه ای نداشته است.

رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان خاطر نشان کرد: از ۸ نفری که در نخستین روز ثبت نام در انتخابات مجلس، فرآیند ثبت نام خود را بطور کامل طی کرده‌اند،  ۳ نفر دارای مدرک دکترا، ۵ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد  هستند.

ناجی تصریح کرد: همچنین ۶ نفر از ثبت نام کنندگان در بازه سن ۳۰ الی ۵۰ سال، ۲ نفر در بازه سنی ۵۰ الی ۷۰ سال هستند.

این خبر بروزرسانی می شود…

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *