سی‌ و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز شد یک توصیه درباره مسواک زدن استاندار هرمزگان: بندر جدید لنگه قابلیت پهلوگیری کشتی‌های خودروبر را داشته باشد ۶ دوپینگ جدید در ورزش ایران
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

جابجایی اقلام اساسی و معیشتی در بین شهرهای استان نباید قاچاق قلمداد شود

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نیازمند تغییر دیدگاه‌ها پیرامون جابجایی مایحتاج روزانه مردم در بین شهرهای استان هستیم.

   بازخبر / حسین هاشمی تختی در آیین تجلیل از برترین‌های اصناف هرمزگان که به مناسبت روز ملی اصناف برگزار شد، با بیان اینکه اصناف جایگاهی مهم در پیروزی و تثبیت انقلاب دارند، اظهار کرد: در جنگ اقتصادی، که چند دهه است علیه انقلاب راه افتاده، بازار درواقع پشتیبان و نقطه اتکا نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان، افسران جنگ اقتصادی فعالان بازار هستند، افزود: اقتدار فکری و عملکردی مقام معظم رهبری، به خیلی‌ها درس ایستادگی آموخته، کما اینکه رهبر انقلاب با دوراندیشی و تکیه‌بر ذات اقدس الهی به‌درستی درس تعقل، تفکر، اقتدار و عزت را معنا کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بازار و اصناف همواره پشتیبان دیدگاه‌های رهبری نظام بوده و هستند، گفت: جایگاه بازار و اصناف در پیروزی‌های صدر اسلام در برابر کفر بر هیچ‌کس پوشیده نیست، و از طرفی در انقلاب اسلامی نیز نقش بازاریان سبب سرنگونی رژیم ستم‌شاهی شد.

هاشمی تختی بیان کرد: فعالان بازار و اصناف، متدین و خیرخواه جامعه اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه به دلیل مرزی بودن چندین شهر مهم استان، باید نگاه مقابله با قاچاق را در این شهرها تغییر دهیم، افزود: جابجایی اقلام خوراکی به تعداد انگشت‌شمار در مسیرهای بین‌شهری استان، نباید به‌منزله قاچاق اطلاق شود، چراکه این نوع جابجایی خرد کالا بخشی از زندگی روزمره مردم بوده و هست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *