سی‌ و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز شد یک توصیه درباره مسواک زدن استاندار هرمزگان: بندر جدید لنگه قابلیت پهلوگیری کشتی‌های خودروبر را داشته باشد ۶ دوپینگ جدید در ورزش ایران

پزشکان مانع اجرای غلامرضا صنعتگر در بندرعباس شدند

درحالی‌که قرار بود غلامرضا صنعتگر ۲۹ شهریورماه در تالار آوینی بندرعباس به روی صحنه برود به دلیل ممانعت پزشکان این برنامه لغو شد.

 باز خبر,به گزارش تابناک هرمزگان، در متنی که صنعتگر در اختیار این خبرگزاری قرار داده، آمده است:

مردم خوب شهرم

چند روزی بیشتر از انتشار آلبوم ” هنوزم سرپام” نمی‌گذرد آلبومی که بعد از سیزده سال تلاش  و در اوج بیماری‌ام ارائه شد. امید این را داشتم که بتوانم کنسرتی را در کنار شما عزیزان تجربه کنم اما متأسفانه بار دیگر بیماری خود را نشان داد تااندازه‌ای که دکترها حتی مسافرت و اجرا را برایم ممنوع کردند. حالا من مانده‌ام و حسرت شب‌های خاطره‌انگیزی که تحقق پیدا نمی‌کند، شرمنده شما خوبانم. به امید اینکه به‌زودی با دعای خیرتان بازهم سرپا شوم و بخوانم.

پیش‌ازاین صنعتگر اظهار کرد: ۲۹ شهریورماه در دو سانس به همراه گروه نوازندگی‌ام در بندرعباس اجرای زنده موسیقی خواهیم داشت و درصورتی‌که استقبال خوبی از کنسرت صورت بگیرد این اجرا تمدید خواهد شد.

وی با وعده اینکه فضای این اجرایش متفاوت‌تر از اجراهای قبلش است افزود: در این اجرا آلبوم “شیک‌وپیک” و آلبوم “هنوزم سر پام” را نیز اجرا خواهم کرد که شامل چند اثر بندرعباسی است.

صنعتگر ادامه داد: در این اجرا “فربد یزدان فر” گروه نوازندگی را رهبری می‌کند و حسن فراهانی، مجید ترکاشوند، سینا زکایی سازهای بادی را می‌نوازند، بهروز میرزایی(نوازنده گیتار کلاسیک)، سیاوش مطلبی(نوازنده گیتار الکتریک)، امین قیاسی(نوازنده پرکاشن) و سعید جامع(نوازنده درامز) دیگر اعضای گروه را تشکیل می‌دهند.

وی در خصوص عدم همراهی نوازندگان بندرعباسی در این اجرا این‌گونه توضیح داد: برای نوازندگی از فرشید‌ادهمی دعوت به همکاری کردم که وی به دلیل مشغله کاری نتوانست حضور یابد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *